lukaj

er det mon realistisk?

18 indlæg i dette emne

vi skal på ferie til tyrkiet om 5 mdr og jeg har sat mig det mål at jeg vil under 80 kg inden vi tager afsted, egentlig ville jeg gerne ned på 70kg men det må blive længere ude i fremtiden. jeg vejer 92 kg nu. jeg har meldt mig ind i et fitness center og satser på at træne 1 til 2 gange i ugen der + jeg har min svømning 1 gang i ugen. hvad siger i, hvor meget er det realistisk at satse på at tabe i ugen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tabt 10 kg på ca. 3 måneder, så ja jeg vil mene, at det er realistisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt realistisk :) Drop sukker og salt, så er du allerede nået langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det synes jeg det er. Men du skal huske, at hvis du begynder at træne, kan vægttabet godt gå i stå lidt, da fedt bliver omdannet til muskler og muskler vejer mere. Det kan derfor være en idé at få målt sin fedtprocent inden man begynder at træne, og så igen efter de 5 måneder (og måske løbende) Flere fitnesscentre tilbyder at lave disse målinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det synes jeg det er. Men du skal huske, at hvis du begynder at træne, kan vægttabet godt gå i stå lidt, da fedt bliver omdannet til muskler og muskler vejer mere. Det kan derfor være en idé at få målt sin fedtprocent inden man begynder at træne, og så igen efter de 5 måneder (og måske løbende) Flere fitnesscentre tilbyder at lave disse målinger :)

det vil jeg da lige høre dem om de ikke også gør så :) tak for tippet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 10 kg på ca. 3 måneder, så ja jeg vil mene, at det er realistisk ;)

wow og hvordan har du så båret dig ad med det, bare ved en kostændring eller har du brugt slankepulver? jeg kan jo lige så godt indrømme det, jeg er utrolig dårlig til at holde mig fra slik og kage. skal virkelig holde mig selv i nakken hver dag og ja nogengange glipper det jo altså :badgirl og så kan jeg slet ikke leve uden min cola zero :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber og tror på du kan nå det.. held og lykke med projektet. :) Meeeen jeg vil altså sige du skal i fitness 2 gange om ugen udover din svømning for at holde kroppen i gang og hele tiden at holde forbrændingen på højeste plan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fra job har en god måde hun taber sig på :)

Hver gang vægten ryger et kg ned, må hun lige netop DEN dag spise ALT det slik og chips og cola som hun vil.. Men det er så også den eneste dag hun må det^ :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow og hvordan har du så båret dig ad med det, bare ved en kostændring eller har du brugt slankepulver? jeg kan jo lige så godt indrømme det, jeg er utrolig dårlig til at holde mig fra slik og kage. skal virkelig holde mig selv i nakken hver dag og ja nogengange glipper det jo altså :badgirl og så kan jeg slet ikke leve uden min cola zero :oops

Tænkte over hvad jeg spiste :) Jeg havde/har også svært ved at holde mig fra slik og specielt is :badgirl Men som sagt tænkte jeg over hvad jeg spiste, mængderne og så begyndte jeg at spise ofterer ;) Og startede jeg op med, at cykle på arbejde og det var det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 16 kg på 2½ mdr men som vi snakkede om havde jeg også mere at tabe af end du har, men alligevel tror jeg det er meget realistisk for dig :)

Det gælder om at holde sig selv i kort snor og så finde alternativer for kage og slik (sukker og fedt).

Det jeg gjorde var at gå ind på nupo.dk og bestille deres startpakke til 119 kr, som er ALLE deres smagsvarianter, så jeg kunne finde ud af hvilke slags jeg kunne lide.

Det skal jo netop være en fornøjelse og ikke en sur pligt, så falder man i.

I starten erstattede jeg alle dagens SEKS (ja det var mange lige pludseligt!!) måltider med sådan en drik....det var faktisk supernemt og hurtigt!

Efter et stykke tid måtte vi sande at vi savnede at spise aftensmad med vores børn, også for at lære børnene at man skal SPISE MAD, så vi får et måltid i løbet af dagen nu, aftensmad, som er noget meget sundt, så når dagen er omme har vi max indtaget 1000 kalorier....

Så taber man sig :)

Men slut med slik og kage og chips....men din cola zero er velkommen :) Husk dog at du skal slukke tørsten i vand og cola er et hyggemiddel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan du sagtens! ;) Inden jeg fik min operation, tabte jeg mig 15kg fra August - December! :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror da også på dig :loveshower

Et godt råd, er at skrive alt hvad du spiser ned. Så får man lige lidt mere lyst til at springe kagen over, det er jo ikke rart at ser der, sort på hvidt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt knap 20 kg på knap 8 mdr. uden at føle afsavn. Jeg er tilmeldt madlog.dk og det er det bedste jeg har gjort meget længe! Det er så godt et værktøj og man bliver virkelig opmærksom på hvad det er, der koster på kaloriekontoen.

Så med lidt viljestyrke, skulle det nok kunne lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener sagtens det kan lade sig gøre. Men det kræver viljestyrke og motivation. Jeg er selv i gang med væggtab og har ca. i gennemsnit tabt 700 - 800 g i ugen, og det næste jeg rammer er - 20 kg. Men det er sket ved at droppe slik, sodavand, chips, hvidt brød mv, tilgengæld er der kommet mere grønt på tallerknen. Og så spiser jeg 5 gange om dagen.

:goodluck Jeg er sikker på du nok skal klare det. Hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du kommet i gang og hvordan går det? :) Sorry at jeg er så nysgerrig :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været over i fitness centeret og få lagt et program idag, har haft syge børn så det har ikke passet ind før nu :( men jeg starter op på mit program på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været over i fitness centeret og få lagt et program idag, har haft syge børn så det har ikke passet ind før nu :( men jeg starter op på mit program på mandag :)

Spændende - hepper på dig :glad :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 7 kg på 8 uger, ved at begynde at spise 6 gange om dagen og intet andet. Spiser meget grønt i forvejen. Er dog i januar startet med ekstre D-vitamin pga svær mangel, og siden da er den søde tand forsvundet.

så jo det skulle du kunne gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER