Banshee

Et lille decembermirakel..

16 indlæg i dette emne

Jamen så "tør" jeg melde mig ind her...

Som nogen måske har læst her på forum, er min graviditet overhovedet ikke planlagt - og kæresten er ikke helt med på ideen.. Men PT ser det altså ud til at JEG skal være mor - også må vi se om ikke han alligevel melder sig på banen :)

Vi er stadigvæk ikke "færdige" med at tale omkring dette barn, men jeg håber og tror på han ender med at synes det er en god ide :)

Jeg har termin 28. december(efter egne beregninger), så jeg kan LIGE nå at være med her ved jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten!! Og velkommen i december terminsgruppen :loveshower

Jeg håber at din kæreste melder sig på banen når han lige har fået lov til at sunde sig lidt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten!! Og velkommen i december terminsgruppen :loveshower

Jeg håber at din kæreste melder sig på banen når han lige har fået lov til at sunde sig lidt.

:kram

Mange tak :D Og ja.. Håber også han bare lige skal synke :) Han er normalvis en ganske fornuftig dreng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort til lykke med det :loveshower .

Jeg glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For øvrigt kan jeg tilføje, at én af mine veninder blev gravid mens hun gik på European College i Warsawa med en fyr fra Østrig. De havde kun været sammen en måned, da det skete og de var mildt sagt overraskede! De er nu gift og bor sammen i Østrig. Og så har de fået barn nr. 2 ;) Så det er ikke altid, at en graviditet tidligt i forholdet er lig med et brudt forhold. Det er ikke de ting man kommer ud for, der er vigtige, det er hvordan man reagerer på dem. Bare et lille pip fra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For øvrigt kan jeg tilføje, at én af mine veninder blev gravid mens hun gik på European College i Warsawa med en fyr fra Østrig. De havde kun været sammen en måned, da det skete og de var mildt sagt overraskede! De er nu gift og bor sammen i Østrig. Og så har de fået barn nr. 2 ;) Så det er ikke altid, at en graviditet tidligt i forholdet er lig med et brudt forhold. Det er ikke de ting man kommer ud for, der er vigtige, det er hvordan man reagerer på dem. Bare et lille pip fra mig :)

Årh :) Det var dejligt at høre.. Håber det går lige så godt for os... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før nu har jeg ikk ehaft nogle symptomer - har kun set de to streger...

Men jubii.. Her til aften, kom kvalmen.... <_< Da jeg var gravid sidst, gik jeg og kastede op i to måneder... Så det skulle da lige passe jeg skal til det igen hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til den lille ekslusive klub af jule/nytårsbaby-mødre :loveshower

Glæder mig til at følge dig og miraklet og håber at kæresten melder sig ind i kampen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, håber jeg også han gør.. :)

Jeg har fået mens-smerter :( Så er utrolig bange for at miste barnet... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, håber jeg også han gør.. :)

Jeg har fået mens-smerter :( Så er utrolig bange for at miste barnet... :(

Du tror ikke at det er ligamentsmerter du har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det godt være.. Fokuserer også bare så meget på det, så ja... Prøver at slappe af - og tro på det her nok skal lykkedes.. Men frygten sidder jo i en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først får du lige sådan et her, for det tror jeg at du har brug for...

:kram

Og så vil jeg ligesom Nitzen1987 mene, at det bare er ligamentsmerter ;)

Men jeg kan godt forestille mig at det er svært at overbevise sig selv om, når først man har prøvet at miste.

Jeg er forøvrigt glad for at læse at din kæreste er begyndt selv at bringe baby-emnet på banen. Det betyder jo at han tænker over tingene :) Jeg håber virkelig at han kommer frem til at han gerne vil satse både på baby og på jeres forhold - og at der ikke er nogen der har tvunget ham til noget... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver bare at sige at ligemeget om jeg mister eller ej, så kan JEG ikke gøre mere end jeg gør nu... Og det hjælper en smule..

Min kæreste har siden jeg fortalte ham det, ændret sig lidt og var faktisk bange for at han kiggede på mig på en helt anden måde nu.. Men i dag har han været som han altid er, og vi har ikke talt om baby.. Vi har bare smset, skrevet og ringet nøjagtig som før... Så tror virkelig han bare skal vænne sig til det hele :) :rolleyes

Men er stadigvæk spændt på hvad hans forældre siger - men det går der jo lige nogle uger før jeg finder ud af nok!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:angry :angry :angry :angry :angry

Lige nu er jeg SÅ gal!!!

Jeg havde på facebook skrevet denne status:

"Det er umuligt", sagde Tvivlen "Det er farligt", sagde Frygten "Det er unødvendigt", sagde Fornuften "Gør det alligevel", hviskede Hjertet ♥

Af flere grunde - måske pga babyen, men faktisk var den sat på fordi jeg VIRKELIG har været i tvivl om jeg ville flytte til Odense..

Min søster, som jeg jo fortalte det i går skriver så en kommentar til: Så har i taget jeres beslutning..

Hvad bilder hun sig ind!! Hun blev sur og mente jeg ikke kunne sætte sådan en status ind, uden at gå ud fra at hun troede det var det den handlede om og at hun måtte kommentere det åbentlyst selvom jeg i går sagde hun ikke måtte sige det til nogen!!!

IH! Heldigvis nåede det kun at stå der i 30 min.. Men alligevel!

Hun er simpelthen så øv.. Og jeg fortryder SÅ meget at jeg har fortalt hende det.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Det er en lidt spydig opførsel hun lægger for dagen.

Hvor gammel er din søster? Er det muligt, at hun måske er lidt jaloux?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Det er en lidt spydig opførsel hun lægger for dagen.

Hvor gammel er din søster? Er det muligt, at hun måske er lidt jaloux?

Hun er min tvilling, og ja.. Jeg tror faktisk hun er meget jaloux... Men forstår ikke hvorfor hun ikke bare kan være ligeglad :( Eller glæde sig lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER