Guest baby2011

Baby2011 Barnedåbstråd

35 indlæg i dette emne

Vi er godt igang med forberedelserne til barnedåb :loveshower

Vores smukke prinsesse skal døbes søndag den 5 juni, grundlovsdag og indbydelserne er sendt ud i dag :)

Jeg har selv lavet indbydelserne og synes de er blevet rigtig gode :balloons

De ser sådan ud..

post-86-013645000 1303587082_thumb.jpg

post-86-012941000 1303587096_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og på forsiden af indbydelsen har jeg fået lavet dette billede og sat på :loveshower

post-86-073135000 1303587211_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har inviteret 55 personer og håber naturligvis der kommer så mange af dem som muligt :)

Hun skal døbes klokken 10.30 i byens kirke .. Jeg er født og opvokset i byen, så præsten var rigtig flink og åbne kirken den dag, for han skulle have holdt gudstjeneste et andet sted, men vi har heldige, at han godt ville rykke det :)

efterfølgende skal vi have frokostbuffet i nogle store flotte lokaler på min mands arbejde :glad Vi laver maden selv og retterne bliver :

Roastbeef

Kold ribbensteg med lun rødkål

Okse mørbrad skåret i skiver

Mini Frikadeller

Kold kartoffelsalat

Salat

Pesto pasta

4-5 forskellige slags brød

Tærter

Pølsehorn ( mest til børnene ) :)

Efterfølgende kaffe og the..

Min far laver ne flot vugge i marcipan der bliver fyldt op med chokolade og karameller

Jeg laver 2 Barbiekager og 40 cupcakes :)

De her har jeg lavet i dag og de bliver lidt ala dem.

post-86-022536500 1303587711_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og til sidst i denne omgang - ønskesedlen :)

Rør til dåbsattest

Sparebøsse i sølv

Gå bil, model prinsesse eller Peter plys.

Legetøj fra www.denblaagiraf.dk

Stokke tripp trapp stol.. Farve Cherry/kirsebær ( Samme farve som Milles )

Hynde til tripp trapp stol

Gavekort til babysam, kære børn eller Fætter BR

Billedebøger

Bord og stole til børneværelse

Taske til dagpleje..Evt en mini fjallrav

Babapapa – vågelampe lyserød, Snurretop, puttekasse, Noas ark.. Købes bla på www.babyfun.dk

Tøj str 74 og op

Legetøj

Legetøjsbøjle til at sætte på autostol, klapvogn eller barnevogn.

Teddykompagniet Teddy light bamse – købes i babysam

Legekøkken i træ

Produkter med navn på. Eks håndklæde, stofbleer, sengetøj, tøj osv

Smykker

Rubens barn dukke – Kan købes hos www.krea.dk

Brio dukkevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er invitationerne blevet fine... Jeg har lige skimtet ønskesedlen igennem og undrede mig over, at der slet ikke står bestik og service på - er det ikke en klassisk dåbsgave - og ligeledes en halskæde med kristne symboler? Men det kan selvfølgelig være at I har en del fra Mille, eller har fået det i barselsgave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er invitationerne blevet fine... Jeg har lige skimtet ønskesedlen igennem og undrede mig over, at der slet ikke står bestik og service på - er det ikke en klassisk dåbsgave - og ligeledes en halskæde med kristne symboler? Men det kan selvfølgelig være at I har en del fra Mille, eller har fået det i barselsgave...

Det kan jeg godt forstå du undrer dig over :)

Vi har tradition for i familien at gudfaderen giver barnet et dagmarkors i guld med dåbsdagen indgraveret, så det er med vilje ikke skrevet på ..

Bestik og service har jeg undladt at skrive på, da vi har i forvejen, elle vi har bestik med zoo dyr på i sølv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte da helt at skrive, at der er min søsters store dreng der skal bære hende :) Han er 16 år og det er mig der har valgt det skal være ham, da vi er meget tætte på hinanden :loveshower :loveshower Han blev også meget glad da jeg spurgte ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du undrer dig over :)

Vi har tradition for i familien at gudfaderen giver barnet et dagmarkors i guld med dåbsdagen indgraveret, så det er med vilje ikke skrevet på ..

Bestik og service har jeg undladt at skrive på, da vi har i forvejen, elle vi har bestik med zoo dyr på i sølv..

Ok :) tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nogle fine invitationer søde... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nogle fine invitationer søde... :loveshower

Tarkk søde :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, nogle fine invitationer! loveshower.gif Og dine cupcakes ser MUMS ud. Hvad er det for nogle du vil lave, og hvad bruger du til swirls?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, nogle fine invitationer! loveshower.gif Og dine cupcakes ser MUMS ud. Hvad er det for nogle du vil lave, og hvad bruger du til swirls?

Uhaa der var et nyt ord for mig - jeg aner ikke hvad swirls er ? :P :P

Jeg har lige købt en masse nyt ind til kager som jeg går og venter på :) Bla en ny udstikker og nogle nye fondantfarver, så jeg kan lave flere forskellige slags blomster :) En ny tyl har jeg også bestilt, så smørcremen bliver lidt pænere lagt på...

Og forresten, tak for de søde ord :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhaa der var et nyt ord for mig - jeg aner ikke hvad swirls er ? :P :P

Jeg har lige købt en masse nyt ind til kager som jeg går og venter på :) Bla en ny udstikker og nogle nye fondantfarver, så jeg kan lave flere forskellige slags blomster :) En ny tyl har jeg også bestilt, så smørcremen bliver lidt pænere lagt på...

Og forresten, tak for de søde ord :kram2

laugh.gif Swirls er det du laver oven på cupcakes... Er det swirls af smørcreme eller noget andet?

Hvor har du bestilt ting fra? Glæder mig til at følge din videre planlægning til barnedåben!cheerleader3.gifcheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

laugh.gif Swirls er det du laver oven på cupcakes... Er det swirls af smørcreme eller noget andet?

Hvor har du bestilt ting fra? Glæder mig til at følge din videre planlægning til barnedåben!cheerleader3.gifcheerleader3.gif

Nu kender jeg et nyt ord :lolhit Det jeg har lagt oven på de her cupcakes er smør og flormelis og 2 tsk cognaq :blush :blush Det giver faktisk en rigtig god smag, for det er ikke en smag der skinner igennem, men alligevel kan man smage den svagt uden det bliver for meget..

jeg har bestilt fra www.dinkage.dk :) Jeg har ikke bestilt derfra før, men prøver mig frem de forskellige steder og på den side er det ret billigt i forhold til andre steder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine invitatoner :loveshower

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine kager og ikke mindst god ideer til kagerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææææ, sikke et fint forum vi har fået :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææææ, sikke et fint forum vi har fået :glad :glad

Jaaaaa vi vil nemlig så gerne læse om jeres planlægning :)

Det er super inspiration for de andre som skal holde dåb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øj hvor ser dine kage gode ud. :)

glæder mig til at følge din videre planlægning og til sidst hører hvordan dagen er gået. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øj hvor ser dine kage gode ud. :)

glæder mig til at følge din videre planlægning og til sidst hører hvordan dagen er gået. :D

Tak :kram2

Jeg er stadig i tvivl om jeg skal lave et par lagkager eller et par barbiekager til mine cupcakes, men det kommer nok til at komme an på hvor meget tid jeg ha til overs :)

Men nu er gudfaren og fadderne på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er der 14 dage til hendes dåb :loveshower :loveshower

Præsten har været forbi og vi snakkede i lang tid og det var faktisk rigtig hyggeligt..Så nu er der helt styr på det :)

Vi har også fået svar på indbydelserne og ud af de 50 personer er der kun 2 afbud, så det er fantastisk... :balloon :balloon

Jeg glæder mig rigtig meget til dagen og til at se min nevø som gudfar :loveshower Han er allerede meget stolt.. Præsten synes også det var en rigtig god ide´at vælge en gudfar der er så ung..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et splinter nyt billede af Sofia og den stolte gudfar :kuller :kuller :kuller

Elsker det billede !!!

post-86-090456200 1306087080_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt billede og nu er det jo lige om snart :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER