dhg

? Sony Ericsson X10 Mini Pro

8 indlæg i dette emne

Kan i fortælle h´vad i syndes om den..??

HOT eller NOT.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er glad for min... Den kan godt virke lidt klodset med tastaturet man kan skubbe ud, men det er meget praktisk... Og den er ikke nær så stor som mange andre telefoner med touch (fx. HTC)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også rigtig glad for min. også str da den kan være i en bukselomme,synes htc er store og klodsede tlf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den også og er rigtig glad for den. Den har de ting, der passer til mine behove, og tastaturet er rigtig praktisk efter min mening.

Jeg har altid sagt, at jeg ikke gad touch-telefoner, men da jeg ved et tilfælde fik denne her i hånden, var jeg solgt, og jeg ønskede mig den til jul. jeg fik den af min mand, og jeg bruger den hver dag. Den er lille og praktisk - lige i min ånd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender den ikke personligt men har hørt fra en del nørder at den på ingen måde lever op til 'nørd-krav'.

Den er lille og handy og bruger man den til alm. ting som at ringe, sms og ganske lidt internet er den vist god nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender den ikke personligt men har hørt fra en del nørder at den på ingen måde lever op til 'nørd-krav'.

Den er lille og handy og bruger man den til alm. ting som at ringe, sms og ganske lidt internet er den vist god nok.

Så passer den lige til mit behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt denne video om den.

se her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den ikke selv. min kæreste havde den, og han var ikke imponeret. men den kunne heller ikke alle de nørde ting.

Jeg har Sony ericsson x8 og den er super god. måske lidt for avanceret for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER