kejzer

det er forhåbentlig bare en fase?

9 indlæg i dette emne

Silke har fået den mani med at når hun spiser noget og nogengange vil ha noget andet på tallerkenen, så spytter hun det ud hun har i munden! også selvom det er det samme! Det er noget værre svineri - jeg har forsøgt at "skælde" ud og stoppe spisningen, men hun griner bare af mig!

what to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Silke har fået den mani med at når hun spiser noget og nogengange vil ha noget andet på tallerkenen, så spytter hun det ud hun har i munden! også selvom det er det samme! Det er noget værre svineri - jeg har forsøgt at "skælde" ud og stoppe spisningen, men hun griner bare af mig!

what to do?

Vores pige gjorde det samme på et tidspunkt, jeg valgte ikke at skælde ud, men nærmere at lade som ingen ting eller sige "hov det var ikke godt" efter et lille stk. fandt hun ud af det ikke var spændende at spise på den måde. Så hun stopppede af sig selv. Måske en løsning....?

Held og lykke med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores pige gjorde det samme på et tidspunkt, jeg valgte ikke at skælde ud, men nærmere at lade som ingen ting eller sige "hov det var ikke godt" efter et lille stk. fandt hun ud af det ikke var spændende at spise på den måde. Så hun stopppede af sig selv. Måske en løsning....?

Held og lykke med det :D

tjaa - det var måske en mulighed ikke at "belønne" grisseriet på nogen måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til når du finder ud af hvordan det stoppes.. nadja har gjort det i ½ år.. og er også begyndt på det hos DP... hun skraldgriner hvis man skælder hende let ud... skælder du meget mere ud tager hun fat i noget mad og kyller det igennem luften.. skælder du hende mere ud bryder hun helt sammen af gråd og kan ikke få luft fordi hun køre sig selv så meget op... JEg hader madtiderne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at høre det ikke er et "enestående" tilfælde, men øv I også skal slås med det. Silke har dog ikke udvist hysse anfald på den måde.. (endnu)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Luca har lige haft den periode.

Han tog maden ud af munden, hvis han i stedet syntes han skulle have noget at drikke eller andet at spise.

Han er dog stoppet endnu, vi har ikke rigtig reageret på det andet end at samle op og sådan.

Så ved ikke om det er vejen frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten reagerede jeg på det, men lader jeg som ingenting bliver det hurtigt kedeligt. Nu gør Sofie det faktisk ikke mere....Lige sådan var det da hun heletiden mente fødderne skulle op på bordet når hun spiste. I starten tog vi dem ned og sagde "nej, du skal ikke have fødderne på bordet". Da jeg bare ignorerede det tog hun dem selv ned og holdte helt op. Lægger hun an til at sætte dem op ryster vi på hovedet og sig nej, hvilket er nok nu til at hun tager dem ned.

Om det er vejen frem??? Aner det ikke, men her virker det første at "forklare" man ikke må og efterfølgende bare ignorere legen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun er ikke så slem til det mere... men det sker stadig at hun tager maden ind i munden tygger den og så ryger det ud igen... men det er stadig noget grisseri når det sker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER