Tina80

Hvilken ÆL sprøjte(r)

10 indlæg i dette emne

skal til at starte i behandling og har fået af vide vi denne gang skal bruge pregnyl ÆL sprøjte. Men gyn mente jeg skulle have 2 af dem da de plejer at give dem. Men sagde jeg altid bare har fået 1 ÆL sprøjte.

Men komm ernu i tvivl om det plejer at være ovitrelle jeg får og det er derfor jeg kun ahr fået en,

Så hvad har I fået, hvilket slags og hvor mange og hvor store har de været (mængde mæssigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået en ovitrelle, ved ikke hvor meget der var i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået pregnyl 5000 IE (hvad det så end betyder) Det er 2 ampuler, hvor der er væske i den ene og noget tørt opløseligt i den anden. Man mixer det selv. (Ved ikke hvad man gør med ovitrelle)

Håber du kan bruge svaret til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået pregnyl 5000 IE (hvad det så end betyder) Det er 2 ampuler, hvor der er væske i den ene og noget tørt opløseligt i den anden. Man mixer det selv. (Ved ikke hvad man gør med ovitrelle)

Håber du kan bruge svaret til noget.

Hmm tror jeg vil bede om ovitrelle i stedet for den er færdigblandet og jg kan nøjes med en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal til at starte i behandling og har fået af vide vi denne gang skal bruge pregnyl ÆL sprøjte. Men gyn mente jeg skulle have 2 af dem da de plejer at give dem. Men sagde jeg altid bare har fået 1 ÆL sprøjte.

Men komm ernu i tvivl om det plejer at være ovitrelle jeg får og det er derfor jeg kun ahr fået en,

Så hvad har I fået, hvilket slags og hvor mange og hvor store har de været (mængde mæssigt)

Hej Tina!!

Jeg har fået pregnyl (5000IE), Jeg tror at grunden til, at du skal har 2 af dem er nok, at de vil har flere modne æg ud af dig. Jeg fik kun 1 fordi jeg havde mange æg og de var ikke intereser i at der skulle komme flere modne ud end det var højst nødvendigt. Håber at mit svar kan hjælpe dig....;)).... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina!!

Jeg har fået pregnyl (5000IE), Jeg tror at grunden til, at du skal har 2 af dem er nok, at de vil har flere modne æg ud af dig. Jeg fik kun 1 fordi jeg havde mange æg og de var ikke intereser i at der skulle komme flere modne ud end det var højst nødvendigt. Håber at mit svar kan hjælpe dig....;)).... :goodluck

Uha nej skal ikke have flere æg for skal bare insemeres og skal ikke risikere trillinger igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina,

jeg har fået Ovitrelle. Det var en sprøjte med 250 mikrogram.

Held og Lykke med det hele! :goodluck

God påske! :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i alle forsøg fået ovitrelle og kun en hver gang, om det var IUI eller ICSI gjorde ingen forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina,

jeg har fået Ovitrelle. Det var en sprøjte med 250 mikrogram.

Held og Lykke med det hele! :goodluck

God påske! :smilie_oster02:

Hmm ved ikek hvordan jeg skal sammenligne, for har på recept fået pregnyl på 5000 IU (tror jeg det hed)

men vil høre Gyn om jeg ikke kan få ovitrelle i stedet, da dn er færdig blandet. Ville så bare gerne kunne fortælle hende hvor kraftig den skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid fået 10.000 IE Pregnyl, bortset fra een gang, hvor jeg prøvede Ovitrelle, men sværger til Pregnyl, da mine æg har modnet bedst af dem (der er ikke kommet flere æg til, de er bare modnet bedre dem der var). :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER