mille1981

ClearBlue

11 indlæg i dette emne

Har du prøve ClearBlues graviditetsteste? Det er vist en af de "gamle" modeller, hvor der skal kommet et + før man er gravid

Jeg fik nemlig en gratis ClearBlue GT fra Billige-teste, og da den udløb 05/11 tænkte jeg at jeg lige ville tage den. Ikke fordi jeg forventer noget, da jeg jo stadig ikke regner med jeg har haft ÆL, men mest for at se om den er "pengene værd" når jeg når dertil at det "virkelig" gælder.

Jeg er dog lige lidt forvirret... I testfeltet kom den vandrette streg nemlig fint frem, men der er altså også en lille smule lodret streg... ikke meget - den er MEGET tynd, men den er der altså...

Jeg har skilt testen ad og prøvet at tage et billede, men der et altså stort set umuligt at se....

post-94-015021800 1303058203_thumb.jpg

Jeg tror jo ikke rigtigt, for ved det pt. er stort set umuligt, men så er det da ikke fair at sådan en test pludselig kan gøre en forvirret... Jeg har ikke nogen tegn på at den skulle være positiv, lidt murren i maven, men det har jeg haft i flere måneder synes jeg, så det tager jeg ikke som noget unormalt...

Men det korte af det lange er vist... skal den lodrette streg være ligeså tyk som den vandrette? (og sig nu bare "ja det skal den", for så slipper jeg for at gå og spekulere mere ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På deres hjemmeside Link står der:

Tydelig – den eneste test, der giver tydelige (+) og (-) resultater

Så det tolker jeg lidt som at den lodrette skal være ligeså tydelig som den vanderette streg før den er positiv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da en meget svag streg :) , men kender desværre ikke til den test.

Håber det endelig er lykkedes jer.

Men er du i tvivl så prøv en af de billige fra rema1000, dem har jeg brugt, og de har været nøjagtige hver gang.

krydser for det lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg tog denne test første gang, var den ikke særlig positiv, så det kan jo være du har testet alene.. Men når det er sagt, kan jeg godt se en streg.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener IKKE de skal være lige tydelige! Jeg har nemlig også testet med Clear Blue, da jeg var gravid med Isabella ;)

Nu har jeg fundet et par gaamle billeder af min Clear Blue test ved 4+0

264jsoz.jpg

Til sammenlignen så strimmeltestene sådan ud. Du kan jo selv se den er også er 4+0 her :)

2uotpxw.jpg

Såååå - jeg ville da klart prøve med en anden slags test også. Evt vente et par dage :) Strimmeltesten er jo i hvert fald klart mere tydelig end Clear Blue var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres svar - og billeder :)

ML - det er altså rigtg fint at du har taget en GT hver dag med Isabella :loveshower

Jeg har prøvet med en strimmeltest, den var negativ - den så dog lidt forkert ud da jeg tog den ud af pakken, så ved ikke helt om en duede... Men jeg prøver en test igen om et par dage. Tør stadig ikke håbe, men forvirret bliver man da, når der pludselig er en ekstra streg... Selvom den er tyyyynd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres svar - og billeder :)

ML - det er altså rigtg fint at du har taget en GT hver dag med Isabella :loveshower

Jeg har prøvet med en strimmeltest, den var negativ - den så dog lidt forkert ud da jeg tog den ud af pakken, så ved ikke helt om en duede... Men jeg prøver en test igen om et par dage. Tør stadig ikke håbe, men forvirret bliver man da, når der pludselig er en ekstra streg... Selvom den er tyyyynd...

Det kan jeg godt forstå. Det tog mig DÆLME også lang tid at finde dét billede af den Clear Blue test! ;)

Ja, jeg var testoman, da jeg var gravid. Havde 2 tidligere SA´er, så jeg var vist liiidt fanatisk :blush

Men nu synes jeg egentlig de er meget sjove at have :)

Håber du får en tydeligere streg én af dagene :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må skuffe dig med, at jeg faktisk har taget 2 tests, hvor der er fremkommet den streg og jeg har ikke været gravid, den ene tog jeg en uge efter mens, fordi jeg ville se om den ville lave en ekstra streg.. Og det gjorde den :(

Men håber selvfølgelig at det er en lille spire der giver dig den ekstra streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må skuffe dig med, at jeg faktisk har taget 2 tests, hvor der er fremkommet den streg og jeg har ikke været gravid, den ene tog jeg en uge efter mens, fordi jeg ville se om den ville lave en ekstra streg.. Og det gjorde den :(

Men håber selvfølgelig at det er en lille spire der giver dig den ekstra streg :)

Jeg tror ikke der er noget, så har bestemt ikke nogen forventninger om det... Men blev bare forvirret over stregen - det kan de altså ikke være bekendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke der er noget, så har bestemt ikke nogen forventninger om det... Men blev bare forvirret over stregen - det kan de altså ikke være bekendt ;)

Nej, det kan de godt nok ikke!!! For selv om man ikke tør tro på den, så håber man jo inderst inde, at der er en ekstra streg fordi man er gravid!!! Og jeg håber stadig for dig!!!

Hvor langt ville du være hvis det var?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan de godt nok ikke!!! For selv om man ikke tør tro på den, så håber man jo inderst inde, at der er en ekstra streg fordi man er gravid!!! Og jeg håber stadig for dig!!!

Hvor langt ville du være hvis det var?

Jeg har ingen ide... Hvis jeg skulle tage fra sidste mens første dag, så havde jeg jo snart termin eftersom jeg ikke har haft mens siden august (også derfor jeg ikke tror der er noget, er ret sikker på vi skal have hjælp til at få sat mig igang med nogle ÆL...) ;) Men tror ikke der er noget. Tester igen om et par dage, men føler mig slet, slet ikke gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER