babyboy

er så skrækslagen ..

15 indlæg i dette emne

Puha .. skal sættes i gang imorgen, og er simpelthen så skrækslagen .. :\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal du ikke være.... Det skal nok gå, og jeg er sikker på du kommer til at klare det SÅ fint!! :kram2 :kram2

Måske du skulle prøve at ringe til din jordemoder og snakke med hende om din frygt.... Hun er jo uddannet til at hjælpe dig, og ved sikkert hvordan hun skal berolige dig....

Jeg kan godt forstå at du er nervøs ved det, for det er jo stort og overvældende.... Men det er virkelig også fantastisk, og når det først er overstået, og du har dit barn i armene, så forsvinder resten af verden, og du vil føle dig som den sejeste kvinde nogensinde....

Mange hilsner fra én der fødte første gang for godt 14 dage siden.... Og som allerede er klar til at gøre det igen.... Og igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh kan sagtens forstå dig :(

Jeg var også nervøs over at skulle føde, men da veerne gik i gang tog jeg det hele i stiv arm. Jovidst gjorde det ondt, men der var ikke et eneste tidspunkt hvor jeg var bange eller utryg og jeg vidste hele vejen igennem at jeg ville klare det.

Det skal nok gå, og nu får du snart din lille dreng (?) at se :loveshower

Selvom det gør utrolig ondt at føde, så er det også en fantstisk oplevelse, og jeg glæder mig helt vildt til at opleve det igen en dag. Jeg var overrasket over hvor meget overskud jeg havde under fødslen.

Og husk: smerten arbejder for dig, det er en nødvendig og god smerte, og man bliver ikke bange for den for man ved hvorfor det gør ondt :)

Ønsker dig den bedste og mest fantastiske fødsel... ihh gik det var mig :blush :kuller

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå. Det er en kæmpe oplevelse, men kan sagtens forstå at du er nervøs.

Sender mange tanker i din retning

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe held og lykke i dag.... Jeg glæder mig til at høre om det hele :loveshower

Jeg ved du kan klare det :kram2 :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du nok klare :)

Altså, selvfølgelig er det nemt når de skal derind, men når de skal ud så er det en helt anden sag.

Men det er det 100% værd. Bare vent.

og fødslen glemmer man hurtigt igen.

pøj pøj med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født ved igangsættelse, og i forhold til den anden fødsel, var det en drøm! Glæd dig og held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Held og lykke med idag :goodluck :bd

Det bliver så fantastisk for dig, når din lille søn kommer ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er gået godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået to stikpiller og der er ik sket en skid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået to stikpiller og der er ik sket en skid :(

:( Håber der meget snart sker noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også sat igang og det var en rigtig positiv oplevelse :) Håber der er ved at ske noget nu... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er kommet gang i sagerne - måske ligger du allerede med din guldklump i armene :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER