Line1989

MD-scanning

7 indlæg i dette emne

Har alle snart været afsted til MD-scanning? :)

Er der nogle af jer der er blevet indkaldt til en ekstra scanning senere i graviditeten og hvornår?

Jeg skal ikke til flere på sygehuset, men vi har bestilt en 3d-scanning når jeg er 29+3, så nu skal jeg bare ha tiden til at gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fået de to scanninger på hospitalet som er det sædvanlige. Umiddelbart skal vi ikke til flere scanninger medmindre der af en eller anden grund skulle komme en senere (f.eks. en vægtscanning)

Vi har valgt ikke at betale os til scanninger selv og kun tage hvad vi bliver tilbudt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overstået NF og MD scanning, men skal til et par scaninger mere, den næste er d. 8/6 hvor jeg er ca 30 uger.

Grunden er at jeg pga astma skal ha lavet PKS så de vil genre lige tjekke mig og ikke mindst lillesøster et par ekstra gang... måske blir jeg endda scannet endnu mere i dagene op til kejsersnittet, det skulle vi lige tale om.

Men sir selvfølgelig ikke nej, altid dejligt at se hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det en fornøjelse at se de små hver gang :)

Det er også d.8/6 vi skal afsted til scanning, der er bare lang tid til :D

Tålmodighed tålmodighed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til:

Tidlig scanning

Nakkefoldsscanning

Kønsscanning

MD-scanning

og nu skal jeg ikke til flere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde også 3 scanninger før NF.

En trygheds scanning pga tidligere graviditet uden for livmoderen samt 2 scanninger pga blødninger.

samt 3 gange NF... 1. gang ikke nok urin i blæren, anden gang alm NF og 3. gang dagen efter til en moderkagebiopsi.

Jeg nyder det hver gang (bortset fra biopsien), og dejligt med billeder til hendes bog en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) vi har kun været til de helt alm. 2 (NF og MD), men vi kender én der arbejder med scanninger på Herlev Hospital, så vi skal nok ud til hende en dag sent på dagen når hendes arbejdsdag er slut og have en ekstra scanning, bare for hyggens skyld :) det glæder vi os til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER