Mor til de skønne

Hvor mange dage i forvejen

7 indlæg i dette emne

Kan jeg lave muffins med frosting? :help De skal bruges lørdag, så I kloge kvinder, hvornår kan jeg lave dem? :) Jeg kan jo selvfølgelig bage muffins og så putte frosting på lørdag, men hvis det kan holde sig vil det være nemmere for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEg ville sige fredag, men mine muffins har det også med at blive hurtige kedelige.. jeg ikk så god til muffins :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på, hvad det er for en slags muffins du skal bage... Hvis det er en gulerodsmuffin med flødeostecreme så kan du sagtens bage dem torsdag og så lade dem stå med flødeostecremen på i køleskabet indtil lørdag, men er det en alm lys muffin med en sukkerfrosting, så ville jeg tidligst lave dem fredag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på, hvad det er for en slags muffins du skal bage... Hvis det er en gulerodsmuffin med flødeostecreme så kan du sagtens bage dem torsdag og så lade dem stå med flødeostecremen på i køleskabet indtil lørdag, men er det en alm lys muffin med en sukkerfrosting, så ville jeg tidligst lave dem fredag

Måms gulerodsmuffins :mam Det er vel egentlig ligesom en gulerodskage, er der ikke også flødeostecreme på sådan en :) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har besluttet mig for, at jeg blandt andet skal lave gulerodsmuffins :mam Men dem kan jeg vel lave torsdag og så vente med frosting til lørdag ;) Men skal jeg så bare opbevarer kagerne i en plasticpose? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - til begge spørgsmål. lol_hitting.gif Muffins er ligesom selve kagen, bare i mindre format. Og ja, du kan bage dem torsdag og vente med frosting til lørdag, hvis du vil, og så skal de slevfølgelig i en plasticpose indtil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - til begge spørgsmål. lol_hitting.gif Muffins er ligesom selve kagen, bare i mindre format. Og ja, du kan bage dem torsdag og vente med frosting til lørdag, hvis du vil, og så skal de slevfølgelig i en plasticpose indtil!

Tak for hjælpen igen :glad Tænkte nok at det var små gulerodskager ;) Men meget vigtigt, fordi jeg fik vildt lyst til gulerodkage og ikke lige havde tænkt på, at man selvfølgelig kunne lade dem som muffins :mam :D Og rigtig godt at jeg kan lave dem torsdag, så behøver jeg ikke få stress :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER