tsecret

Smerter ved ægfæstelse?

5 indlæg i dette emne

I går havde jeg sådan mærkeligt ondt i maven, flere gange i løbet af dagen kom der ligesom små stik.

Jeg havde rigtigt travlt med andre ting, så det er ikke fordi jeg har tænkt specielt meget på graviditet eller noget.

Men i dag er jeg kommet til at tænke på at det er ca. 5-6 dage siden ægløsning. Kan man håbe det var ægget der fæstede sig jeg kunne mærke i går? Eller er det bare megafjollet at tænke sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan det godt være :goodluck :goodluck :goodluck Det kan også være ligamentsmerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist om at jeg kunne mærke da ægget satte sig fast! Sagde faktisk til min mand, at jeg troede jeg var gravid, da jeg også kunne mærke min ÆL - og en god uge senere testede jeg positivt!!

Dog kan det også være alt muligt andet - så vil ikke sætte for meget kriller i hovedet på dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at jeg kunne mærke at ægget satte sig fast.

Jeg havde ret ondt i maven i et par dage og troede faktisk først, at det var min ægløsning, der var kommet senere end beregnet.

Men det viste sig at passe med befrugtningstidspunktet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg er også overbevist om, at jeg kunne mærke ægget sætte sig fast. Jeg kunne mærke en let stikkende smerte den dag, det skulle ske, men nu var jeg også meget opmærksom på det, da jeg vidste, hvad dag det skulle ske. Jeg fik lagt et æg op efter kunstig befrugtning.

Held og Lykke med det!!!

Hilsen Hilde :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER