karina30

Erfaringer med Skejby ?????

10 indlæg i dette emne

Jeg har godt nok en tråd i "min vej til graviditet" men vil meget gerne høer herinde om der er nogen der har modtaget behandlinger på Skejby?

Vi har gået hos gynækolog i et stykke tid og prøvet med to IUI forsøg. Første forsøg endte med en spontan abort og andet forsøg endte med en GUL som jeg først lige er kommet mig over.

Vi skal nu videre i behandlingssystemet og igang med IVF behandliger.

Jeg er meget nervøs for hvordan det forgår og hvad der skal ske.

Håber meget på at der måske er nogen der har erfaringer fra Skejby de gerne vil dele med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været i IVF behandling på Skejby og kan varmt anbefalde dem! Sig til hvis der er noget du vil vide, så står jeg gerne til rådighed ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også kun hørt godt om behandlingerne på Skejby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak for jeres svar.

vi skal til informationsmøde ude hos dem her d. 30/5 så det er jeg lidt spændt på.

jeg har fået et hæfte hvor man kan læse om de forskellige behandlinger, men jeg er lidt i tvivl om hvorfor mange får den lange behandlingsform hvor man skal starte med næsespray. vi har jp været igennem to IUI forsøg (begge lykkedes, men kort) så vi ville jo gerne bare ha den hurtige behandlingsform.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i IVF behandling på Skejby og kan varmt anbefalde dem! Sig til hvis der er noget du vil vide, så står jeg gerne til rådighed ^_^

fik du også den lange behandlingsform, med opstart af næsespray, eller var det den korte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik du også den lange behandlingsform, med opstart af næsespray, eller var det den korte.

Jeg fik den lange behandling, viste på det tidspunkt ikke der var en kort. Vi var fornylig til et info møde hos Ciconia, som kunne fortælle at DE ville anbefalde denne lange behandling, hvis det var lykkes at få et barn ved den behandling. Men det var selvfølgelig op til EN selv om det skulle være den lange eller den korte. Men tror I vil få info på mødet omkring den lang og korte behandling og om hvad de vil anbefalde. Vi fik rigtig meget ud af det info møde vi var til den gang på skejby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste ende har jeg også kun godt at sige om Skejby.

Rendte hovedet mod en mur den gang, og kunne ikke få hjælp fordi jeg ikke passede ind i kasserne hos hverken Skejby eller ejen læge.

Men efter totalt sammenbrud til et møde med en af lægerne på Skejby, fandt de aligevel ud af at hjælpe mig, selv om det var af en meget kringlede vej.

Det viste i hvertfald mig, at der også kan være mennesker bag den hvide kittel. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik den lange behandling, viste på det tidspunkt ikke der var en kort. Vi var fornylig til et info møde hos Ciconia, som kunne fortælle at DE ville anbefalde denne lange behandling, hvis det var lykkes at få et barn ved den behandling. Men det var selvfølgelig op til EN selv om det skulle være den lange eller den korte. Men tror I vil få info på mødet omkring den lang og korte behandling og om hvad de vil anbefalde. Vi fik rigtig meget ud af det info møde vi var til den gang på skejby :)

De anbefaler også den lange behandling i deres folder, men synes jo bare at det godt måtte gå hurtigt ;) men jeg glæder mig også til at høre hvad vi får ud af info mødet. der er jo så mange ting man ikke lige helt har styr på ovs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste ende har jeg også kun godt at sige om Skejby.

Rendte hovedet mod en mur den gang, og kunne ikke få hjælp fordi jeg ikke passede ind i kasserne hos hverken Skejby eller ejen læge.

Men efter totalt sammenbrud til et møde med en af lægerne på Skejby, fandt de aligevel ud af at hjælpe mig, selv om det var af en meget kringlede vej.

Det viste i hvertfald mig, at der også kan være mennesker bag den hvide kittel. ^_^

det er altid rart at man får lov til at mærke at det også er mennesker der er bag de hvide kitler, ellers kan det godt være meget frustrenede, det kan jeg godt snakke med om. når man ikke lige passer ind i de bokse de har, og det eneste man ønsker sig er at blive mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De anbefaler også den lange behandling i deres folder, men synes jo bare at det godt måtte gå hurtigt ;) men jeg glæder mig også til at høre hvad vi får ud af info mødet. der er jo så mange ting man ikke lige helt har styr på ovs.

Ja det måtte gerne gå MEGET hurtiger!!! ;) Sådan hvade jeg det også, det kan være en laaannngggg rejse for at få en baby, vi tog et mål af gang, først info mødes så samtale så virkede det som om tiden alligevel gik ok hurtig... Ja der er rigtig mange ting man ikke har styr på i dette her, men synes de er rigtig søde og meget hjælpsomme ude på skejby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER