Nitzen1987

Mens vi venter....

8 indlæg i dette emne

Ventetiden kan være lang når man venter på de magiske II

Hvad gør I for at aflede tankerne?

Har I nogle projekter, mål mv. som I arbejder med mens I venter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at færdiggøre læreruddannelsen og er derfor i fuld gang med eksamensopgaverne heriblandt min bacheloropgave. Derudover arbejder jeg på at komme i god fysisk form gennem løb og spinning og forhåbentlig opnå et vægttab på et tidspunkt... For at motivere mig selv til løb har jeg meldt mig selv til mit første kvindeløb i midten af maj :glad så har jeg noget at træne op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, jeg synes også, at det er svært at vente!

Jeg har egentlig ikke rigtigt noget, jeg 'gør' for at aflede tankerne, men prøver at bruge bare lidt mindre tid på BK :blush

Men jeg kunne måske godt overveje, om det måske var på tide at lave en eller anden form for håndarbejde - brodering, patch work eller andet, bare for at få tankerne lidt væk fra cyklusser, ÆL-slim og graviditetsteste :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i den "heldige" situation at jeg går ledig hjemme, og det er ikke altid der er noget at lave. Man kan jo ikke støvsuge hver dag :P

Jeg synes dog selv at jeg indtil videre ikke ligger så mange tanker i det.. Den første cyklus tænkte jeg rigtig meget på det, men jeg begyndte at slappe af efter den første cyklus og lod det køre lidt sit eget løb.. Og det hjalp jo så for jeg blev jo gravid, men mistede igen som de fleste nok efterhånden kan huske :)

Nu er vi tilbage hvor vi startede, og synes enlig stadig jeg har den samme ro... Har brugt en uge på at sørge over SA'en så nu er jeg klar til at komme igang igen.. Overvejer om jeg ska til at ud og løbe lidt.. Specielt med det gode vejr de lover i næste uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥