Nitzen1987

Mens vi venter....

8 indlæg i dette emne

Ventetiden kan være lang når man venter på de magiske II

Hvad gør I for at aflede tankerne?

Har I nogle projekter, mål mv. som I arbejder med mens I venter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at færdiggøre læreruddannelsen og er derfor i fuld gang med eksamensopgaverne heriblandt min bacheloropgave. Derudover arbejder jeg på at komme i god fysisk form gennem løb og spinning og forhåbentlig opnå et vægttab på et tidspunkt... For at motivere mig selv til løb har jeg meldt mig selv til mit første kvindeløb i midten af maj :glad så har jeg noget at træne op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, jeg synes også, at det er svært at vente!

Jeg har egentlig ikke rigtigt noget, jeg 'gør' for at aflede tankerne, men prøver at bruge bare lidt mindre tid på BK :blush

Men jeg kunne måske godt overveje, om det måske var på tide at lave en eller anden form for håndarbejde - brodering, patch work eller andet, bare for at få tankerne lidt væk fra cyklusser, ÆL-slim og graviditetsteste :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i den "heldige" situation at jeg går ledig hjemme, og det er ikke altid der er noget at lave. Man kan jo ikke støvsuge hver dag :P

Jeg synes dog selv at jeg indtil videre ikke ligger så mange tanker i det.. Den første cyklus tænkte jeg rigtig meget på det, men jeg begyndte at slappe af efter den første cyklus og lod det køre lidt sit eget løb.. Og det hjalp jo så for jeg blev jo gravid, men mistede igen som de fleste nok efterhånden kan huske :)

Nu er vi tilbage hvor vi startede, og synes enlig stadig jeg har den samme ro... Har brugt en uge på at sørge over SA'en så nu er jeg klar til at komme igang igen.. Overvejer om jeg ska til at ud og løbe lidt.. Specielt med det gode vejr de lover i næste uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror virkelig det er vigtigt og have nogle hobbies så man kan lede tankerne lidt andre steder hen. Selv om det er umuligt helt og lade være med at tænke på det.

Vi sørger for at være spontane, gøre gode ting for os selv. Og ja give plads til hinanden.

F.eks er H jo afsted med gutterne en uge til oktoberfest. De holder generalforsamlinger og druk aftener mv. I løbet af året.

Så ja jeg giver ham masser af plads og omvendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg ved jo, at der kommer til at gå i hvertfald 3 år inden vi står med vores guldklump, fordi vi skal adoptere. Så jeg står med en lang graviditet, som mange kalder en adminstrtiv graviditet. Derfor har jeg en masse projekter, som jeg skal bruge mine aftner på, for at tiden skal gå hurtigt. Jeg har bl.a. tænkt mig, at jeg vil sy så mange af de ting, som vi skal bruge selv. Bla pusletaske, dynebetræk, tøj osv i den dur. Derudover har jeg købt en seng, som skal slibes ned og males forfra, og det bliver noget af et arbejde. Og så skal vi have gang i en ventekalender, hvor jeg 1 gang om måneden må købe en ting til vores barn, så vi ikke står og skal ud og købe det hele, når vi får det i forslag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afslutter min sidste eksamen på mandag og er derefter arbejdsløs.... Efter mandag går mit store projekt vægttab i gang (igen) er faldet en del af på den her i eksamensperioden, desværre :( Men satser stærkt på at jeg skal have gang i løb, cykling, spinning, zumba og måske lidt styrketræning.... Har som mål, at jeg skal lave en aktivitet hver dag.... Og så har jeg nogle kreative projekter.... Jeg har kniplet blonde til babysengetøj, så jeg skal have fundet noget stof dertil :)

DSC00189.jpg

DSC00060.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fin er den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER