babyboy

Igangsættelse ved alm. fødsel?

4 indlæg i dette emne

Jeg ska sættes i gang her den 25 .. og ved ik helt hvad jeg ska tænke om det, da det jo er første graviditet ..min JM siger at vi starter med de berømte stikpiller .. vil meget gerne hører fra nogle der har prøvet det før .. hvordan er smerterne? Har hørt det ik sku være rart, og hvor lang tid gik der før veerne kom? Og den lille bebs selvfølgelig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige oprettet en lignende indlæg lige neden unde dit :) Måske der kan været noget info at hente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lagt en stikpille, da jeg var 38+6, da der ikke var mere fostervand. Jeg var slet ikke klar til fødsel og de kunne snart ikke nå ind til livmoderen. Det begyndte ret hurtigt at mure i min mave, men ikke noget der gjorde ondt. Fik lagt pillen ved 13 tiden. Kl 20. da jeg får lagt mig på sofaen begynder det at gøre ondt og kl 21 har jeg regelmæssige veer. Kl. 22 bliver jeg undersøgt af en jordmor og der er intet sket. Kl 2 er jeg deroppe igen og alt livmoderhals er udslettet og jeg har åbnet mig 3 cm. Mine veer gør sindsygt ondt og får tilsidst en blokade, der sætter alt i stå. Så jeg får vedrop der lige så stille får veerne tilbage efter 4 timers pause og oplever dem ikke så slemme denne gang og efter et døgn kommer han til verden. Men i bund og grund er min fødsel en god oplevelse. Er meget overrasket over, at 1 stikpille kunne sætte det hele i gang når jeg slet ikke var klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lagt en stikpille op kl 1130 og fik besked på at vi skulle køre hjem og skete der ikke mere, skulle vi komme derop næste morgen og få lagt endnu en pille op.

Men kl. 15 begynder jeg at have det underligt i kroppen. kl. 1520 veer storm de kommer væltene oven i hinanden.

Ringer til fg kl. 16 og de sagde vi skulle komme ind, var på fg kl.17 og var fuldt åben, kl. 1912 blev vores lille prinsesse født :loveshower

Jeg synes ikke der var noget ubehag ved at få lagt pillen op, og må sig át i mit tilfælde gik det hurtig fra pillen blev lagt op til Isaballe kom ud til os :loveshower

Ønsker dig held og lykker og håber du får en lige så god igang sættelse som jeg fik :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER