heidic

klapvogn mm og flyrejser

6 indlæg i dette emne

vi skal en tur til Mallorca i juni for første gang med 3 børn (3, 8 og 13 år).

Vores mindste pige på 3 får sikkert brug for en klapvogn på turen. Hun sover ikke til middag mere, men hviler sig.

vi har snakket om at tage en klapvogn med på turen. også af hensyn til ventetiden i lufthavnen, turen til stranden, i byen mm, hun gider sikkert ikke gå så meget rundt.

Men jeg er noget i tvivl om hvilken klapvogn der er god at have med? så jeg kunne godt bruge lidt gode råd her.

kan man leje en klapvogn nogle steder?

Jeg kunne også bruge lidt ideer til flyveturen. hvad underholder man børnene med på sådan en tur?

vi glæder os helt vildt til at komme afsted :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en paraply klapvogn. Den må tages med helt ud til gate'en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også en airshell - super smart og så får klapvognen bare ikke så mange knups m.v. (lejes gennem flyselskabet og er egentligt bare en stor taske / kuffert)Vi valgte netop at tage en god solid klapvogn med som kan ligge ordentligt ned og som bare er mere komfortabel at gå ture med.

Mht. underholdning så tog vi en bærbar, høretelefoner og et par gode DVD'er med i håndbagagen og den blev også brugt på ferien om aftenen, når han lige skulle slappe lidt af efter en hektisk dag - det var GULD værd på flyveturen (5 1/2 time) han så vel samlet set 1 1/2 time da han også sov lidt og spiste mv. Men det var SUPER!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige airshell. Sådan en lejede vi da vi for 3 år siden var i Egypten. Den mindste var kun 2 mdr. gammel, men det gik fint med både barnevogn og klapvogn med i bagagen ;)

Til turen havde vi også bærbar dvd-afspiller (den var guld værd, bøger, lidt papir og farveblyanter, samt lidt kiks og juice til den ældste. Han var på det tidspunkt 2½ år. Turen derned gik super godt. (Havde vist også taget nogle vingummibamser med som Nokilai ku få i flyveren da vi lettede og landede af hensyn til propper i ørerne ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en paraplyklapvogn med til vores datter på 3, da vi var i Thailand. Hun sover ikke til middag, så den skulle blot bruges til transport, og det fungerede fint :)

Mht. flyturen (nøj, der er laaaangt til Thailand) havde vi en lille bærbar med film på og nogle pixibøger, tegnehæfte og tuscher med. Det virkede fint. Hun brugte dog også meget tid på bare at kigge på de forskellige ting i flyet og alle de mennesker, der var med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER