tazdiginez

The wall i parken!

11 indlæg i dette emne

Før jeg mødte min kæreste var jeg ikke så stor Pink Floyd fan, men han fik mig hurtigt til at nyde deres musik. Han spillede i et Pink Floyd kopi-band da jeg mødte ham og allerede dér havde hans kammerat og ham fået deres billetter til diverse The Wall koncerter.

Forleden ringer hans kammerat så og spørger om jeg kunne være interesseret i at komme med til koncerten i Parken i maj måned :o

Han ville gerne ligge den billet til mig eftersom han havde solgt nogle for min kæreste - så det gik ud på ét..

Så nu skal jeg til The Wall koncert i maj med stor mave på .

Da vi har stå-pladser har jeg lånt klapstol af mine forældre og regner også med at lave en picnic-kurv m. diverse drikkevarer og madvarer - for det skal ikke undre mig at jeg bliver sulten under koncerten :P

andre der skal til denne koncert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Før jeg mødte min kæreste var jeg ikke så stor Pink Floyd fan, men han fik mig hurtigt til at nyde deres musik. Han spillede i et Pink Floyd kopi-band da jeg mødte ham og allerede dér havde hans kammerat og ham fået deres billetter til diverse The Wall koncerter.

Forleden ringer hans kammerat så og spørger om jeg kunne være interesseret i at komme med til koncerten i Parken i maj måned :o

Han ville gerne ligge den billet til mig eftersom han havde solgt nogle for min kæreste - så det gik ud på ét..

Så nu skal jeg til The Wall koncert i maj med stor mave på .

Da vi har stå-pladser har jeg lånt klapstol af mine forældre og regner også med at lave en picnic-kurv m. diverse drikkevarer og madvarer - for det skal ikke undre mig at jeg bliver sulten under koncerten :P

andre der skal til denne koncert?

Jeg kunne have skrevet dette indlæg!!

Kendte kun Pink Floyd/Roger Waters af navn før jeg mødte min mand - men han har også fået mig til at elske deres musik - så meget faktisk, at der i vores vielsesringe står "Perfect Sense" som er vores sang med Waters.

Nå, vi skal også til koncert, og vi har også ståpladser... Jeg er dog 34+3 på det tidspunkt, så jeg frygter også lidt at skulle stå i så lang tid...

Tror du man må tage klapstole med? Det er jeg nemlig ikke sikker på... :S

Jeg kender dog nogle andre som har siddepladser - men skal jeg bytte, så skal en af dem jo stå sammen med min svigerfamilie (som de ikke kender) og det gider de nok ikke.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også billet, men solgte den til min mands bror i stedet. Så de skal på herre-tur ind og se den ;)

Vi se indimellem et Pink Floyd kopiband - kan pt. ikke lige huske hvad de hedder, mne de spiller temmelig mange koncerter. De er ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også billet, men solgte den til min mands bror i stedet. Så de skal på herre-tur ind og se den ;)

Vi se indimellem et Pink Floyd kopiband - kan pt. ikke lige huske hvad de hedder, mne de spiller temmelig mange koncerter. De er ret gode :)

Det er sikkert Pink Floyd Project ;) Dem har jeg også hørt et par gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne have skrevet dette indlæg!!

Kendte kun Pink Floyd/Roger Waters af navn før jeg mødte min mand - men han har også fået mig til at elske deres musik - så meget faktisk, at der i vores vielsesringe står "Perfect Sense" som er vores sang med Waters.

Nå, vi skal også til koncert, og vi har også ståpladser... Jeg er dog 34+3 på det tidspunkt, så jeg frygter også lidt at skulle stå i så lang tid...

Tror du man må tage klapstole med? Det er jeg nemlig ikke sikker på... :S

Jeg kender dog nogle andre som har siddepladser - men skal jeg bytte, så skal en af dem jo stå sammen med min svigerfamilie (som de ikke kender) og det gider de nok ikke.. :(

Jeg havde også billet, men solgte den til min mands bror i stedet. Så de skal på herre-tur ind og se den ;)

Vi se indimellem et Pink Floyd kopiband - kan pt. ikke lige huske hvad de hedder, mne de spiller temmelig mange koncerter. De er ret gode :)

Det er sikkert Pink Floyd Project ;) Dem har jeg også hørt et par gange :)

Jeg er ligeglad om hvad vi må og ikke må - jeg er gravid :P

Men det kan jo være vi lige kan skimte hinanden imellem publikum (bliver nok svært, men ja)

min kæreste fortalte lige en historie omkring Pink Floyd Project - deres keyboardspiller/sanger i kæresten gamle band har været oppe og diskutere storslemt med sangeren fra Pink Floyd Project.

Kærestens band havde været til koncert med dem og der var egentligt ikke rigtig nogle af dem der var tilfredse bagefter, der var åbenbart ikke nok feeling i det de spillede og keyboardspilleren mente vist nok også at deres fortolkninger ikke var i Pink Floyd stil.

Så han sendte en mail til dem omkring hans utilfredshed af koncerten - meget venligt og han gav hans kritik på en meget høflig måde - ved i hvad han fik igen?

en kæmpe sviner! :o

Så meget for "professionelle" musikere der åbenbart ikke kan modtage simpel kritik fra andre :P haha..

Så herhjemme er Pink Floyd Project lidt til grin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på lørdag, på lørdag, på lørdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på lørdag, på lørdag, på lørdag :loveshower

Jep!!

Og jeg har fået byttet mig til siddepladser - så det er hel perfekt! Glæder mig!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh,I må lige fortælle hvordan det var. :) Jeg skal nemlig afsted når de kommer til Herning. -glæder mig. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde og købe en gave i sidste uge og sagde til ekspedienten (en ung ranglet fyr), at den skulle gives væk den 7. maj, så han måtte gerne lave byttedatoen ud fra det.

Så kiggede han på mig og udbrød højt:

"Den 7. maj er en stor dag"

"Øh - nå" sagde jeg lettere forvirret

"Jo for der skal jeg ind og høre The Wall i Parken" og så grinede han over hele femøren.

Jeg nænnede ikke at sige til ham, at jeg ikke havde den fjerneste idé om, hvad han snakkede om ;)

Men det har jeg så nu :D

God fornøjelse til alle jer, der skal afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde og købe en gave i sidste uge og sagde til ekspedienten (en ung ranglet fyr), at den skulle gives væk den 7. maj, så han måtte gerne lave byttedatoen ud fra det.

Så kiggede han på mig og udbrød højt:

"Den 7. maj er en stor dag"

"Øh - nå" sagde jeg lettere forvirret

"Jo for der skal jeg ind og høre The Wall i Parken" og så grinede han over hele femøren.

Jeg nænnede ikke at sige til ham, at jeg ikke havde den fjerneste idé om, hvad han snakkede om ;)

Men det har jeg så nu :D

God fornøjelse til alle jer, der skal afsted.

Ha ha kan lige forestille mig situationen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter skal være en af de 18 børn, som synger kor til Another brick in the Wall og vi har ingen billetter. Kunne ikke komme igennem på billetnet :-(

Så god fornøjelse til jer der har billet!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER