Posted November 8, 2010 Min kæreste skal ud og rejse et par dage lige omkring den dag hvor jeg forhåbentlig ikke får min menstruation. Og nu går jeg og overvejer at teste dagen før. For hvis testen er positiv, vil jeg jo gerne fortælle ham det med det samme face-to-face og ikke skulle vente på han kommer hjem igen. Ville det være fjollet og for risikabelt - eller hvad ville I gøre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 nej men den kan jo være negativ... og måske blive positiv mens han er væk.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Test! ^_^ :goodluck :ditto :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Jeg syntes du skal teste, selvfølgelig risikere du den er negativ men den kan altså også blive posetiv :) :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Test... det er da kun spændende.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Holder med koret.... Test :goodluck Der kan jo ikke ske noget ved det... Så tag da bare chancen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Jeg var testnakoman, så ville også springe i koret og råbe TEST!! :loveshower Det ku jo være at den var der.. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Stemmer i koret og siger TEST :loveshower :loveshower :goodluck :goodluck :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Test er mit mellemnavn!!! Jeg stod i tidernes morgen for POAS-klubben da jeg gerne ville være gravid! :) (Pee on a stick) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2010 Hvorfor ikke bare prøve og teste og se hvad der sker.. Du skal bare være opmærksom på at det resultat du får ikke nødvendigvis er det rigtige :) jeg teste 3+6 (fredag) og den var bragende negativ .. Mens kom dog ikke som forventet lørdag (4+0) så jeg testede igen søndag morgen (4+1) og fik 2 streger :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2010 Altså den kan vel også gå modsat.. at du tester positivt og derefter går det til grunde og du senere tester negativ.. ret mig endelig hvis jeg er forkert på den.. VIl dog alligevel teste.. Share this post Link to post Share on other sites