Guest Smilla

At melde afbud til lægehus?

8 indlæg i dette emne

Der er nogle ting jeg ikke forstår...

Min mand er som bekendt syg med halsbetændelse, som ikke rigtig vil fortage sig, så han ringede i morges for at få en akuttid og tage nogle blodprøver for at se om der var andet i hans krop der gør han ikke får det bedre.

Nå, men han får en tid til her kl 13:30, fint nok, og han har så sovet fra kl 08-12:30 og nu har han fået det meget bedre...så han vil ikke spærre en tid hos lægen - det er en vikar da vores egen læge er syg (!!) Men så ringede

han derned og så er telefonen lukket for tidsbestilling, så han kan ikke sige at han ikke kommer alligevel!!

HVAD gør man så??? Nu står lægen og venter på ham om et kvarter...ai hvor er det mærkeligt man ikke kan få fat i nogen! Eller hvad? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes da at han skulle tage derned og sige det direkte til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke rigtig noget at gøre. Ved min læge lukker telefonerne omkring kl. 13 mener jeg, og så er der intet at gøre! Jeg har selv prøvet det, hvor jeg så udeblev og ringede dagen efter og forklarede hvorfor :) Har nemlig under min graviditet prøvet, at min næste tid så var kortere fordi jeg ikke kom... Og der var det deres egen skyld :mellow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at han ikke vil bruge lægens tid, men jeg ville tage derned alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage derned alligevel, og forklar lægen det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lukker oså telefonen kl 13 så aflysninger skal foretages inden da

Det er rigtigt ærgeligt at sidde og vente på en der ikke komemr, så jeg ville tage afsted og så få taget de prøver - så er de også taget i fald der skulle komme forværring

Og så kan man forresten maile hele dagen til os via cure4you systemet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også før prøvet ikke at kune melde afbud! Synes det er et mærkeligt system!

Det var en af børnene der skulle vaccineres, men pga feber kunne vi jo ikke få det gjort. Gider ikke bruge tid på at køre til lægen for at aflyse en tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lukker oså telefonen kl 13 så aflysninger skal foretages inden da

Det er rigtigt ærgeligt at sidde og vente på en der ikke komemr, så jeg ville tage afsted og så få taget de prøver - så er de også taget i fald der skulle komme forværring

Og så kan man forresten maile hele dagen til os via cure4you systemet

Men hvordan kan det egentlig være, at man ikke kan ringe og sige man ikke kommer? Når nu tlf. bliver svaret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER