Posted January 22, 2017 Cirkel har haft feber i seks dage. Hun er meget småt spisende og afviser så godt som alting vi byder hende. Hvad kan I lokke i Jeres små ved sygdom? Hun bliver tilbudt alt, hvad vi selv får, frugt, kiks, smoothie, brød, yoghurt osv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 6 dages feber? Det var godt nok længe Har I været ved lægen? Sofie spiser banan, vindruer, Ostehaps, Figenstang og små pandekager. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Sodavandsis, kiks, havrefras, chips (når det er helt galt), saftevand, æblejuice, agurk i stænger, lyst brød med smør. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 1 hour ago, Susanne said: 6 dages feber? Det var godt nok længe Har I været ved lægen? Sofie spiser banan, vindruer, Ostehaps, Figenstang og små pandekager. Vi var ved lægen torsdag, som gerne ville se os igen, hvis hun fortsat har feber mandag, hvilket alt tyder på. Så ringer til lægen i morgen kl. 08.00 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Silke Elia spiser mest yoghurt, sodavandsis og agurk når hun er syg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Åh ja - agurk er også et hit her og yoghurt var et hit hos Anna, men Sofie gider det ikke. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Saltstænger spiser mine unger uanset tilstand Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 27 minutes ago, Lady H said: Saltstænger spiser mine unger uanset tilstand Salt er godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Når intet andet virker.. Så er ostepops min redning til mine 2 drenge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Aksel er endelig blevet rask efter over en uges sygdom med blandt andet høj feber. I den periode har han fået lov til at spise mere eller mindre alt hvad han ville. Han har fået vindruer, vingummi, saltstænger, det hvide i spejlæg, fritter, vicks og lakerol. Når man er så syg, så vil jeg hellere at der kommer et eller andet indenbords - uanset hvor usundt det så end er. Og med de små bitte bitte mængder han kunne have, så tvivler jeg gevaldigt på at det har gjort skade. Altså udover at han nu, hvor han er blevet rask igen, spørger til slik hvert eneste freaking minut Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 E kan næsten altid spise ostehaps. Han er jo generelt glad for mad, så han skal være virkelig syg, for slet ikke at ville spise. Hans mælk vil han også altid gerne have, da han kastede op måtte jeg gemme flasken for ham, så han ikke drak af den Nå ja, og flæskesvær De der over puffede nogle Share this post Link to post Share on other sites