MLM

Har i overvejet om i vil

6 indlæg i dette emne

Ja det er jeg lige blevet spurgt om anden gang idag

Jeg syntes bare det er tidligt at slulle tage stilling til det.

Men hos mig bliver der ammet hvis jeg kan, jeg vil ikke kæmpe på samme måde som jeg gjorde med August.

Ellers kommer den til at hedde en kold fra kassen.

Men hvad med jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det samme her, hvis jeg på nogen måde kan så skal jeg helt sikkert amme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også helt sikkert amme hvis det kan lade sig gøre, da jeg fik Rasmus, som jo er født 5 1/2 uge for tidligt, kæmpede jeg en lang kamp, da han ikke var født med evnen til at sutte, skulle han først lære dette og fik en sut i munden den første dag han kom til verden, med jeg måtte til sidst give helt op og gå over til flaske, fik senere afvide at han også havde for kort tungebånd, og fik det derfor klippet, dette kunne også ha været skyld i at han ikke kunne ammes... men jeg håber da at jeg kan denne gang, glædet mig så meget til det med Rasmus, og også rigtig meget denne gang... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig.. jeg prøver, men lader det sig ikke gøre bliver det "en kold fra kassen" :-) Og jeg vil ikke kæmpe til blodet flyder og livet bliver et rædselsfuldt.

Der er også fordele ved modermælkserstatning. Det bliver jo hurtigt nemmere at overlade den lille til manden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også helt sikkert amme hvis det kan lade sig gøre, da jeg fik Rasmus, som jo er født 5 1/2 uge for tidligt, kæmpede jeg en lang kamp, da han ikke var født med evnen til at sutte, skulle han først lære dette og fik en sut i munden den første dag han kom til verden, med jeg måtte til sidst give helt op og gå over til flaske, fik senere afvide at han også havde for kort tungebånd, og fik det derfor klippet, dette kunne også ha været skyld i at han ikke kunne ammes... men jeg håber da at jeg kan denne gang, glædet mig så meget til det med Rasmus, og også rigtig meget denne gang... :loveshower

August blev under hans fødsels mega stresset og det betyder jo at hans blodsukker var lavt og derfor skulle han spise hele tiden.

Jeg var desværre meget stresset for havde jo ikke sovet i mange dage i træk.

Og desværre havde jeg nogle lorte sygeplejersker som ikke kunne blive enig om hvordan det skulle forgå så jeg var så skide rundforvirret da vi tog hjem forsatte jeg.

Og jeg holdte faktisk kun forsi min mor så mine bryster en dag der var ikke noget vorte tilbage og det var store sår.

August græd 22 timer i døgnet og jeg græd hver gang jeg lagde ham til og imens.

Da jeg jo desværre fødte 2 dage under den famøse strejke kunne jeg ikke få besøg at SP før han var 10 uger.

Men min mor er jo sygeplejerske og har arbejdet på en fødegang, så hun tog lige affære fik fat i nogle flasker og blandede som et andet bryggert og så kom der sgu ro på sagerne.

Det viste sig så han havde alt for stramt tungebånd og derfor ikke kunne sutte overhovedet så gudskelov for min mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig.. jeg prøver, men lader det sig ikke gøre bliver det "en kold fra kassen" :-) Og jeg vil ikke kæmpe til blodet flyder og livet bliver et rædselsfuldt.

Der er også fordele ved modermælkserstatning. Det bliver jo hurtigt nemmere at overlade den lille til manden :-)

Jeg går heller ikke så langt som sidst og ja det er jo dejligt at far kan komme lidt mere på banen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER