Posted December 20, 2016 Jeg er idag på cyklusdag 16 siden sidste menstruation. Jeg har den sidste uge til halvanden haft jag i underlivet og har en periode overvejet om det kunne bære blærebetændelse.. nu er jeg så kommet i tanke om at det måske kan være graviditet. Jeg overvejer om det er dumt at teste nu, vi har prøvet at opnå gravifitet i snart 3 år, så jeg har ikke det bedste forhold til graviditetstests- tanken om at teste og den siger negativ lokker ikke ligefrem. Nogen erfaringer med at teste så tidligt/sent? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 Hvis du er på cyklusdag 16, så er det vel mere sandsynligt, at du har ægløsning end at du er gravid? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 Enig. Jeg undrer mig bare over at det allerede startede første uge efter menstruation... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 Jeg skal ikke kunne sige, at det er umuligt, men jeg tænker, at det er ret usandsynligt, at du vil kunne teste positiv 16 dage efter mens. Så ville du jo næsten have haft ægløsning og menstruation samtidig Men det kan jo godt være, at du er gravid (a la 2+2) og at det så vil kunne ses på en test om en uges tid eller to Men uanset hvad, ville jeg nok sørge for at blive tjekket for blærebetændelse, hvis du har mistanke om det Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 Det kan også være at din mens ikke var en mens? Var den anderledes end normalt? Share this post Link to post Share on other sites