Posted December 4, 2016 Mon ikke vi så småt kan starte op herinde? Synes vi skal have en tråd med præsentationer :) Håber andre joiner mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2016 Elisabeth, alder 29 bopæl: nordjylland termin 21/7 venter barn nr 2 (lillebror) første lægebesøg 19/12 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2016 Hej med jer har glædet mig til nogle startede herinde Maria termin 5/7-17 med tvillinger første bebser efter 6 år i behandling Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2016 Jeg har lige fyldt noget mere på Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 Hej. (: Simone Termin indtil videre d. 10/7-17 Første barn Bor på Sjælland. Skal have lavet vandrejournal i dag. (: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Louise, 29 år Bor i Midtjylland Termin 12/7-17 2. Barn. Har i forvejen Silke Elia på 4 Lavet i fertilitetsbehandling/fryse blastocyst. Silke Elia blev til efter 4. ICSI. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Ida, 31 år Bor på Sjælland Termin 13/7-17 Har i forvejen Silje fra april 2012 og Majli fra februar 2015. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2016 Jeg redigere lige i min status, ville ikke skrive så meget i starten, da jeg tror der er en enkelt eller to, jeg kender herinde :-) Jeg hedder Christina, 34 år Bor i Aabenraa sammen med Søren og vores søn Gustav på 6. Til daglig arbejder jeg som folkeskolelærer og er klasselærer i en 9. Klasse :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2016 Sofie 28 år Nordjylland Termin 28/7 indtil videre Barn nr 1 Lavet efter 1 år uden p-piller og efter 1 SA i september Var til tryghedsscanning 15/12 og så en fin jordnød på 7+6 som blinkede til os. NF 9. Januar Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 A 28 år Midtjylland Termin 21/7 Barn nr 3 Jeg har fulgt lidt med, men ikke turde skrive noget før nu fordi jeg har mistet 3 gange i træk. Senest i sommer hvor fosteret var dødt til nf. Det har været et hårdt forløb med 3 x udskrabninger, så vi havde opgivet og ville ikke prøve mere. Men - mens jeg ventede på mens så jeg kunne få en spiral blev jeg gravid og nu er jeg 9+1 og vi har set liv 2 gange <3 Vi er i forvejen forældre til 2 drenge på 7 og 8 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 Helle, 29 år Syddanmark Termin 25. juli 2017 Barn nr. 2 - mor til supermanden M på 1 år Share this post Link to post Share on other sites