NSEllekilde

Bilka 808 uld?

10 indlæg i dette emne

Jeg har købt en uldbody med tanktop ærmer til Nova til indenunder almindelig tøj og bruger den hver dag nærmest. Så jeg kan godt se at jeg skal have flere ting i uld. Bilka har tit deres uld på tilbud og tænker at det er så god kvalitet at jeg gerne vil købe det der. 

 

Hvad har i købt til jeres unger i bilkas uldafdeling, må jeg se billeder og vigtigst - hvad måtte i give for det? :)

 

Hit me! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt forskelligt uld fra Føtex da der var 25% rabat (samme som bilka?) bl.a natdragt, tank toppe, trøje og så har jeg suppleret op med to tynde uld/silke bodies u. Ærmer fra joha. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med :) Vil også gerne have lidt uld, men synes godt nok det er dyrt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt hele basis garderoben i uld fra Føtex til vores første søn.

kort ærmede bodyer, langærmede bodyer, bluser og leggings, elefanthue/vanter/futter og 2 natdragter m fødder( han sparkede dynen af) Og så en køredragt..det hele købte jeg en lørdag hvor de havde 25  % på alt uld..

Det var en rigtig god investering synes jeg.. Og lillebror arvede det bare, så det har indtil videre tjent 2 børn..

Det kan godt være at uld er lidt dyrt i forhold til alm tøj, men mine unger skal have det bedste.. Og vi er tvunget til at skal ud hver dag i alt slags vejr.. Så tøj til mine unger går jeg ikke på kompromis med.. De skal have det jeg mener er bedst til dem.. Så sparer jeg gerne på mit eget tøjbudget:-) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt lidt af hvert fra Føtex og bilka og været ganske godt tilfreds i forhold til prisen.

Vi har pt en natdragt derfra i den str niklas er nu og Tobias har nogle leggins og en langærmet undertrøje derfra pt...

 

Ellers har vi os haft futter tidligere og bodyer og undertrøjer :-)

 

Skal vi ha luksus er jeg fan af joha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for ulden fra Bilka :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en hjelm vi brugte i foråret,den var så lækker og rutsjede ikke rundt. 

Jeg har lige købt uld i metermål og jeg vil sy tanktopbodyer og bruge som undertrøje under en langærmet bluse her til vinter. 

Vil sy langærmede bodyer til nat. 

Kvickly har også lækker uld og noget er øko. Rigtig fin kvalitet synes jeg 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en L/Æ trøje, leggins, en hjelm med trykknap og har haft 3-4 bodies derfra også. Det er Joha der står bag Bilka og Føtex's uld ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Bilka. Synes det er fint. Og så er der minus 25% fra i morgen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mortil2drenge said:

Vi er glade for Bilka. Synes det er fint. Og så er der minus 25% fra i morgen. 

 

Gælder det mon også Føtex?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER