girly1988

Strømpebukser til drenge ?

10 indlæg i dette emne

Ja bruger i andre strømpebukser til drenge på 2 år.. ?

Tobias fylder 2 næste måned og overvejer lidt om han skal have strømpebukser til indenunder her i den kolde tid...

Vi brugte sidste år da han var str 80/86 og havde fra kvickly som lillebror så kan bruge i år :-)

Så piger hvad gør eller har i gjort ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte ikke. Men N er også umulig at få tøj på, så strømpebukser ville da bare gå helt galt ;)

De løbet så meget rundt i den alder, at jeg ikke tænker de bør have andet end bukser på. Med mindre de virkelig er nogen frossenpinde.

Vi har uldleggins fra Coop, De kan bruges under bukser tænker jeg, selvom de nu oftest bruges som hyggetøj på en søndag som i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nåå ja måske bare nogle uld leggins kan gøre det.. havde vi også lidt af sidste vinter ;-).

Synes bar her i weekenden fx at Tobias har haft nogle cowboy bukser /jeans på sådan nogle ret løse nogen som jeg Sys virker ret kolde ihvertfald hvis man skal ud og gå til og fra bil og sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i øvrigt svigermor der nævnte det da vi legede på gulvet i deres sommerhus...Derfor jeg nu tænker lidt over det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge har brugt sidste vinter, hvor de var 3 og 4 år. De har brugt dem under tynde bukser, som de nok ellers ikke havde brugt i kolde perioder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte sidste år (havde nogle dejlige fra mala med traktorer og lignende på :D ). Jeg har ikke helt besluttet i år, men her kommer det nok til at spille ind, at han har smidt bleen, og strømpebukser er noget bøvlede at hale op for ham :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha med traktorer på så vil det ihvertfald hitte herhjemme ;-) må lige se hvad jeg hitter ud af...og høre dp hvad hun osse ser som praktisk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt uld-leggings til vores børn:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har altid haft uldleggings paa om vinteren og fik saa stroempebukser sidste aar, som han ELSKEDE, saa nu har jeg koebt to ar mere til i aar og ikke uldleggings. Eller, jo, uldleggings til at sove i.

 

Noah har oftest vaeret en frossenpind.   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte kun strømpebukser indtil 1-1,5 år, nu får den yngste uldbukser på i stedet for 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER