Puttefutte

Termin 20. maj - helt ny graviditet - 3+6

6 indlæg i dette emne

Så er jeg vist den første i denne terminsgruppe :D

 

Håber da der kommer lidt flere ;)

 

Det er stadig helt nyt for mig at være gravid, og er meget forsigtig med at håbe for meget, men satser selvfølgelig på at det går godt og at der kommer en lille Futte til Maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også gerne melde mig på banen, også som ny i graviditets verden. 
 

Jeg prøver også, at lade vær med at glæde mig alt for meget, er kun 5+2 henne (lægen beregnede udfra mine oplysninger om menstruation), så der kan ske meget endnu. 
Men jeg har selv regnet frem til, at jeg har termin omkring 13 Maj :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig på banen, også som ny i graviditets verden. 

 

Jeg prøver også, at lade vær med at glæde mig alt for meget, er kun 5+2 henne (lægen beregnede udfra mine oplysninger om menstruation), så der kan ske meget endnu. 

Men jeg har selv regnet frem til, at jeg har termin omkring 13 Maj :)

Hej Sunshine :D 

 

Så er du præcis en uge længere end mig ;) 

 

Regner stærkt med at både din og min bliver siddende, selv om man hele tiden forbereder sig mentalt på at det kan gå galt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sunshine :D

 

Så er du præcis en uge længere end mig ;)

 

Regner stærkt med at både din og min bliver siddende, selv om man hele tiden forbereder sig mentalt på at det kan gå galt ;)

Hvor er det spændende. Jeg testede faktisk positivt dagen efter min menstruation skulle have været der, så var egentlig kun 4+1 da jeg kunne teste. 

Regner også stærkt med at vores begge mirakler bliver siddene. Jeg prøver bare at nyde det, og leve så normalt som muligt. Tænker dog meget over at jeg har noget i maven jeg skal passe på :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres graviditeter! Hvor er der spændende! Jeg testede også positivt da jeg var gået to dage over tid. Har været ved lægen og få det bekræftet også.. nu begynder det lige så stille at få op for en, når man mærker det på sin krop! Jeg kastede op for første gang igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej skønne kvinder!  :) 

Jeg har oprettet en terminsgruppe på facebook også, hvor vi allerede er nogle kvinder som hygger 
og snakker om alt. Hvis i har lyst til være med, så skriv en privat besked eller ansøg på facebook : Tine Lynnerup
og så tilføjer jeg jer til gruppen.

Tillykke med graviditeten!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER