Lovely Lady

Knager/knagerække

5 indlæg i dette emne

Jeg var egentlig fast besluttet på en Knax i sort/stål (så sådan noget kan jeg godt lide), men det er jo noget pebret, og vi er en stor familie, der skal bruge mange knager... Helst også nogen nede i hobbithøjde.. :)

Gode forslag? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er også fine. Jeg har set mange billige efterligninger forskellige steder. Måske det er en mulighed? Fx denne http://www.xl-byg.dk/produkter/bolig-fritid/ophaengning/knageraekke/millarco-6-kn-flex-sort-12463-l484xb22xh72mm-knageraekke.htm

Vi har selv nogle Camouflage knager som vi har haft med fra lejligheden, så de er nok 7 år efterhånden og trænger til en udskiftning.

Silke Elia har Lige fået 4 dobbeltknager i forskellige pastelfarver fra Søtrene Grene ;)

Hvis vi havde mere plads, havde vi købt en Montana reol med stang til bøjler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kan ikke lige få lov til at sætte billeder ind fra mobil men prøv at kigge på knager.dk. Der er flere ret sjove, synes jeg, med samme princip som knax til omkring 250 kr. Og alt muligt andet naturligvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Nomess Copenhagen So Hooked knagerække. Super fed og kan fået i nogle utraditionelle farver. Har givet 899 kr for den store.

Alternativt er der selvfølgelig de billige udgaver af Knax, men min erfaring er at krogene ikke vipper ind som de bør, efter blot kort tids brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så nogle der ligner knax i jysk forleden :)

Måske en mulighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER