Mrs-Rina

Klapvogn - med eller uden vendbart styr?

22 indlæg i dette emne

Ja.. Det er altså spørgsmålet! Jer der har en klapvogn med vendbart styr - bruger I det?? Vi er ved at kigge på vogne, og det tiltaler mig at styret kan vendes, men jeg aner egentlig ikke om vi vil få det brugt :chin:

Sååe.. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vores datter sidder ind mod os i klapvognen og har altid gjort det, nu er hun 3!

Til gengæld kunne vi ikke undvære at man kan justere på højden i styret, da der er højdeforskel på min mand og mig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vidst aldrig vendt det :unsure han har altid siddet vendt ind mod os :) han bruger ikke klapvogn mere og det har altså aldrig været nødvendigt at kunne vende udad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vender tit vores. Så får Mie ikke sol i øjnene. Jeg kunne godt lide hun i starten kiggede ind mod os og stadig hvis hun er træt. Men ellers elsker hun at sidde og kigge fremad :) kunne vi leve uden - sagtens men ligesom at den kan ligges helt ned i ryggen og ok langt liggemål, drejehjul og let så er det en lækker detalje vi ikke vil undvære nu. Men vi tog også valget om en dyr, men for os god og stor klapvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart vendbart. Vi elskede det og brugte det rigtig meget, indtil den gik i stykker. Vi har ikke på den nuværende og jeg kan stadig savne det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tit brugt det vendbare, fx hvis vi har spist ude, så er det lidt nemmere at komme til, hvis styret ikke er i vejen. Andre gange har hun selv bedt om det, for at kunne se mere, fx i zoo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! :tak :lovebk

Præcis det med solen har jeg tænkt på, og det at styret ikke er i vejen hvis vi skal spise udenfor - det er da også en lækker ting! Jeg forestiller mig også at vi vil bruge det når vi er på tur, men jeg ved det jo af gode grunde ikke endnu ;)

Nu kommer den svære del så... Jeg har forelsket mig i Teutonia BeYou, men for pokker hvor er den dyr! Jeg har fundet et par stykker brugt, men kun på Sjælland <_< men jeg må vist have slæbt mand og barn ned i en butik på lørdag, så må vi se hvad det ender med ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte drejelige forhjul over vendbare styr, da de to ting ikke rigtig harmonerer (det er svært at gå med klapvognen, hvis de drejelige hjul er tættest på dig)

Vi valgte en med justerbart styr og og vendbart sæde. Når vi så var på cafe, så kørte vi bare styret helt ned i lodret position, så var det ikke i vejen.

Erica sad fra hun var 8-12(?) måneder og kiggede ud mod os. Da hun begyndte konstante at hænge ud over siden for at kigge, vendte vi den om og så har den været fremad stort set siden.

Husk at så besværgeligt er det altså heller ikke at vende den om, selvom styret ikke er vendbart. Jo barnet skal ud af klapvognen, men så er det jo bare at klikke den af, vende og klikke på igen i en bevægelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt det meget. Til at starte med sidder de med ansigtet mod mor/far, men senere er det rart at de kan se mere og man kan vende ift sol og vind og deslige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en klapvogn, hvor styret ikke kan vendes, men man kan vende sæden om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt klart med vendbart styr... synes det har været rigtig skønt til den store, og er sikker på at det bliver lige sådan når den engang skal i brug til lillesøster også....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores kan man vende selve stolen og ikke styret. (Emmaljunga)

Vi bruger meget at kunne vende den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har man ikke kunne vende hverken styr eller sæde og vi har aldrig savnet det... Overvejede det meget dengang vi købte klapvogn, og det var det eneste minus ved den vi endte med at vælge. Vi har en Babyjogger city elite og elsker den. Der er kalechen så stor at den let kan tage solen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om at tage ud og kigge lørdag. Umiddelbart er manden ikke hooked på at kaste flere tusinde efter en klapvogn, så jeg hååber altså lidt at en god sælger kan overbevise ham om at det dog er en god idé :whistling :p

Edit: den der tilføj knap kom i vejen..

Jeg bliver dog mere og mere overbevist om at det er noget vi vil bruge, altså svingbart styr, så hvis blot manden overtales, så har jeg faktisk allerede aftalt med en privat sælger på Sjælland, at hun vil sende den - ja jeg smeder mens jernet er varmt denne gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har man ikke kunne vende hverken styr eller sæde og vi har aldrig savnet det... Overvejede det meget dengang vi købte klapvogn, og det var det eneste minus ved den vi endte med at vælge. Vi har en Babyjogger city elite og elsker den. Der er kalechen så stor at den let kan tage solen.

:ditto bare med en anden vogn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har man ikke kunne vende hverken styr eller sæde og vi har aldrig savnet det... Overvejede det meget dengang vi købte klapvogn, og det var det eneste minus ved den vi endte med at vælge. Vi har en Babyjogger city elite og elsker den. Der er kalechen så stor at den let kan tage solen.

:ditto

Jeg eeeelsker den klapvogn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver det ikke træls med kun ét forhjul?? :chin: hælder mere til dem med 2, men igen - aner jo ikke om 2 er bedre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville også have haft en med vendbart styr. Men da vi tog ud for at se på klapvogn faldt valget på en City elite og det har vi ikke fortrudt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger ikke store-klapvognen saa meget igen, men ja, vi bruger det vendbare styr! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver det ikke træls med kun ét forhjul?? :chin: hælder mere til dem med 2, men igen - aner jo ikke om 2 er bedre..

Jeg syntes det ikke. Vi kan låse det eller lade det være "løst" - det sidste gør vi nærmest kan vende på en tallerken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ned og se på en brugt Teutonia Mistral S på søndag. Så må vi se om det bliver den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt klapvogn :yay det endte med en sort Teutonia Mistral S fra 2011. Rigtig fin og velholdt, men har dog lidt skader på skummet på styret.

Nogen der har erfaring med at skifte det? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER