HeidiMarie

August testerne

79 indlæg i dette emne

Hvordan går det hos dig?

Fik min mens igår, en dag før tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror ikke vi ramte ægløsning. manden har fået arbejde på Sjælland søndag aften-torsdag eftermiddag. og ægløsning var onsdag ca.

Men havde stærke smerter igår og lidt forgårs. plejer at mærke æl. men slet ikke på den måde, de gjorde meget ondt, og har ellers en god smertegrænse. kom til at smulæse lidt på det, og flere skriver at de havde det sådan, da ægget satte sig fast, så håber lidt endnu :)

håber håber! ellers prøver vi bare igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror ikke vi ramte ægløsning. manden har fået arbejde på Sjælland søndag aften-torsdag eftermiddag. og ægløsning var onsdag ca.

Men havde stærke smerter igår og lidt forgårs. plejer at mærke æl. men slet ikke på den måde, de gjorde meget ondt, og har ellers en god smertegrænse. kom til at smulæse lidt på det, og flere skriver at de havde det sådan, da ægget satte sig fast, så håber lidt endnu :)

håber håber! ellers prøver vi bare igen :)

Hvis det er nogen trøst er der ekstra mange svømmere før og efter man har været adskilt fra sin elskede så det sku gi lidt ekstra chancer lige de dage. Krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv fik min mens igår... Ingen April bebs til os:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv fik min mens igår... Ingen April bebs til os:-(

:kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er nogen trøst er der ekstra mange svømmere før og efter man har været adskilt fra sin elskede så det sku gi lidt ekstra chancer lige de dage. Krydser fingre

Uh det viste jeg ikke :) håber! vågnede med morgen kvalme og meget ømme brystvorter. (sorry) :)

det er sikkert bare mig, der så gerne vil være gravid, men åh :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min mens igår, en dag før tid

  

Øv fik min mens igår... Ingen April bebs til os:-(

kæmpe kram til jer!! :kram :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :wub  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på til 21 august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne skrives på til 21 august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det viste jeg ikke :) håber! vågnede med morgen kvalme og meget ømme brystvorter. (sorry) :)

det er sikkert bare mig, der så gerne vil være gravid, men åh :7himmel

 

Ej hvor sjovt.. det samme her.. og jeg kan se at du er 2 dage før mig.. uhh uhh uhh... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det viste jeg ikke :) håber! vågnede med morgen kvalme og meget ømme brystvorter. (sorry) :)

det er sikkert bare mig, der så gerne vil være gravid, men åh :7himmel

 

Ej hvor sjovt.. det samme her.. og jeg kan se at du er 2 dage før mig.. uhh uhh uhh... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt.. det samme her.. og jeg kan se at du er 2 dage før mig.. uhh uhh uhh...

Ej hvor sjovt!!! :yay håber for dig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt!!! :yay håber for dig :goodluck :bd

I lige måde  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej er helt ny her inde. vi er kun lige gået i gang, men skal skrives på til den 23 august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dobbel post. lidt ivrig ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dobbel post. lidt ivrig ;)

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig prøvet at have ondt i maven under ægløsning før. Tror jeg er lidt nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig prøvet at have ondt i maven under ægløsning før. Tror jeg er lidt nervøs.

Jeg har altid ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoppede med mine p-piller for 2 mdr. siden.. Også en meget underlig og ny oplevelse for mig,  når man har ondt, uden at det er ens mens.. Trorede også bare at det var mig som var nervøs.. 

 

Det er en uges tid til jeg skal teste.. Og de sidste to dage, har jeg også haft lidt spænding i underlivet/nederste del af mavemusklerne, når jeg prøver at suge maven ind.. 

Synes hele tiden at jeg oplever små tegn på at der måske er held.. Men ved også at jeg psykisk kan påvirke min krop, når jeg tænker for meget på det.. så det er nok bare ren indbildning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej er helt ny her inde. vi er kun lige gået i gang, men skal skrives på til den 23 august :)

held og lykke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoppede med mine p-piller for 2 mdr. siden.. Også en meget underlig og ny oplevelse for mig,  når man har ondt, uden at det er ens mens.. Trorede også bare at det var mig som var nervøs.. 

 

Det er en uges tid til jeg skal teste.. Og de sidste to dage, har jeg også haft lidt spænding i underlivet/nederste del af mavemusklerne, når jeg prøver at suge maven ind.. 

Synes hele tiden at jeg oplever små tegn på at der måske er held.. Men ved også at jeg psykisk kan påvirke min krop, når jeg tænker for meget på det.. så det er nok bare ren indbildning..

altså jeg har det på samme måde, og jeg har kun haft det sådan denne gang, stoppede i april på P-piller. men ja, det er sikkert bare fordi man gerne vil have der er noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der andre, som har vildt svært ved at vente?? :unsure :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Syntes der er alt for lang tid til. Selvom jeg jo nok ikke er den der skal snakke. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes onsdag er langt væk lige nu ^_^ prøvede at teste imorges men selvfølgelig negativ. må bare vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER