Guest

Scanning :)

37 indlæg i dette emne

Vi blev scannet i går, hvor jeg var 9+0. Så det fineste hjerteblink og hørte den dejlige livsbekræftende lyd <3

Det er dejligt ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev scannet i går, hvor jeg var 9+0. Så det fineste hjerteblink og hørte den dejlige livsbekræftende lyd <3

Hvor skønt - det er så dejligt at få et lille kig ind i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Micka hvornår skal du til nf?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Micka hvornår skal du til nf?

Ser først dit spørgsmål nu - skal til NF på tirsdag, så det nærmer sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf scanning i morgen. Er meget spændt på om der gemmer sig en lille trold derinde. Desværre må jeg alene afsted da min mand arbejder i udlandet, men han venter spændt på mobilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf scanning i morgen. Er meget spændt på om der gemmer sig en lille trold derinde. Desværre må jeg alene afsted da min mand arbejder i udlandet, men han venter spændt på mobilen.

Rigtig spændende - pøj pøj med scanningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvad jeg skal svare. Scanningen viste et lille bitte menneske med lav risiko for downsyndrom, arme og ben men så stoppede lykken også der for en en tid. Jeg har åbentbart et forhøjet homon hvilket der ikke giver Downs men kan give en anden form for kromosom fejl. Det kan også bare være ikke noget men det kan også være vi får (hvis vi vælger at fortsætte) et barn med en eller anden anden sygdom. Dog ikke downs eller de der trisom 18 el 21. Men et eller andet andet.... Så nu skal jeg overveje en moderkagebiopsi og har fået tid til den på mandag. Er sygemeldt fra arbejde og ved ikke om jeg skal være glad og tænke at det hele nok skal gå og at den ikke fejler noget eller om jeg skal tænke det værste... Alt så jo fint ud på scanning... Men det er noget nyt de tester for så det homon kunne jo også have været der hos mine tre andre børn som jo kun blev tjekket få gange med scanninger... Der så det jo fint ud... Har tre stemmer i hovedet.. En siger tag den moderkagebiopsi på mandag og få det tjekket, en siger nej det er ok bare nyd det og tro det bedste og en siger få det afsluttet nu så der ikke er alle de bekymringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvad jeg skal svare. Scanningen viste et lille bitte menneske med lav risiko for downsyndrom, arme og ben men så stoppede lykken også der for en en tid. Jeg har åbentbart et forhøjet homon hvilket der ikke giver Downs men kan give en anden form for kromosom fejl. Det kan også bare være ikke noget men det kan også være vi får (hvis vi vælger at fortsætte) et barn med en eller anden anden sygdom. Dog ikke downs eller de der trisom 18 el 21. Men et eller andet andet.... Så nu skal jeg overveje en moderkagebiopsi og har fået tid til den på mandag. Er sygemeldt fra arbejde og ved ikke om jeg skal være glad og tænke at det hele nok skal gå og at den ikke fejler noget eller om jeg skal tænke det værste... Alt så jo fint ud på scanning... Men det er noget nyt de tester for så det homon kunne jo også have været der hos mine tre andre børn som jo kun blev tjekket få gange med scanninger... Der så det jo fint ud... Har tre stemmer i hovedet.. En siger tag den moderkagebiopsi på mandag og få det tjekket, en siger nej det er ok bare nyd det og tro det bedste og en siger få det afsluttet nu så der ikke er alle de bekymringer...

Har du overvejet en nifty test ? Håber at alt flasker sig alligevel. Men osv læs om nifty

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NIPT /Nifty giver kun svar på downs og trisomi 13 og 18 så det vil ikke gi jer nogen svar.

Håber det bedste for jer og jeres lille spir, det er svært at tænke noget kan være galt. Forhåbentlig er det falsk alarm. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de tre ting er jo "udelukket" så det er en helt anden kromosomfejl hvis der altså er noget.. Hvilket vi jo ikke håber... Så vi kommer nok ikke udenom at få en nål i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor trist. Forstår virkelig godt dine tanker!!!! Men det er jo altid en vejning for og imod. Det der med om man kan overskue et barn med handicap. Jeg ville klart vælge en biopsi. Men det er jo mig.

Det er ikke altid godt med al den vished med diverse blodprøver osv. For udvidede undersøgelser indebærer også en risiko.

Hvordan har du det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER