TroldeMor

Jeres yndlings-udstyr

11 indlæg i dette emne

Hvad kunne i ikke leve uden når i laver og pynter kager??

Både af standard-udstyr, udstikkere, værktøj.... eller hvad der nu måtte være...

Jeg er først lige selv begyndt at købe kage-udstyr (farligt siger jeg bare :P ) Og jeg vil da gerne høre lidt om hvad i andre bruger mest, og hvilke køb i aldrig har fortrudt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En smoother til at glatte overtrækket inden den skal på kagen, og en non stick kagerulle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved det ikke endnu :) Men vil tro jeg bliver meget glad for min Barbie form :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke helt endnu, da jeg lige som dig, også først nu er ved at samle udstyr sammen. Det er en farlig ting at begynde på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er som Sandie også rigtig glad for mit drejefad fra IKEA. Der ud over er jeg rigtig glad for min blomster præger (mener den hedder Five petal blossom veiner) og også mine First Impressions moulds (har en baby og en til en perlebort)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også en perlebort men tror aldrig jeg bliver gode venner med den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også en perlebort men tror aldrig jeg bliver gode venner med den

Er det en mould eller en ustikker? jeg har nemlig begge dele og hader udstikkeren men ELSKER min mould! Det er SÅ nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en mould eller en ustikker? jeg har nemlig begge dele og hader udstikkeren men ELSKER min mould! Det er SÅ nemt!

Det er mould.. ved ikk om jeg gør det forkert.. skal snart lave bryllups kage og det vil jo være nemt hvis jeg kunen finde ud af at bruge den i stedet for at trille som altid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mould.. ved ikk om jeg gør det forkert.. skal snart lave bryllups kage og det vil jo være nemt hvis jeg kunen finde ud af at bruge den i stedet for at trille som altid...

Jeg synes den er så nem at arbejde med, for det er jo bare at presse en lang pølse fondant ned i moulden og så lade den stå lige 5-10 minutter. Når tiden er gået, så vendes den ud af moulden og wupti... Så er der bort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste kageværktøj er min smoother (til at glatte kagen når den er betrukket), min perlebort-udstikker, perlemorspray som kan give alt et vist kvalitetslook ;-) og min non-stick kniv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER