Girl Next Door

Gode steder at shoppe i Århus?

7 indlæg i dette emne

På mandag skal Astrid og jeg med min mor til Århus. Min mor skal til 2 x tandlæge, og så skal mor og jeg klippes. Mens min mor er hos tandlægen, skal Astrid og jeg fordrive tiden. Og gerne med shopping ;) 

Men hvor gør man det? Vi er på gå-ben rundt med barnevogn og vikle (orker ikke at vikle hele dagen), og gerne i centrum agtigt da frisøren ligger på Vestergade. Tænker jeg primært skal shoppe til Astrid, mig selv og måske lidt krea. Vil gerne i yarnfreak tænker jeg og ellers er jeg lost. Så hit me med en masse gode shoppe steder ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ret langt fra Vestergade til Ingerslevs boulevard, hvor yarnfreak ligger... Men hvis din mor skal lang tid til tandlæge så er det jo fint. Jeg vil nok anbefale at gå Bruunsgade den ene vej og måske Frederiks Allé den anden vej - så kommer man forbi en masse små butikker som måske kan friste. Jeg har dog ikke styr på hvilke butikker der er. Der har f.eks. ligget en fantastisk børnebutik i Bruunsgade, men jeg tror den er væk nu. 

 

Ellers er Salling altid godt - der er noget for alle, og så har de et fint pusleområde og legeområde hvis Astrid ikke gider slappe af mere ;) Men jeg synes måske ikke deres baby og børnetøj er super spændende. 

 

I den anden ende af byen er Latinerkvarteret, som jeg synes har nogle gode og lidt anderledes butikker - der er også en stor kreabutik og masser af små børnetøjsbutikker. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ret langt fra Vestergade til Ingerslevs boulevard, hvor yarnfreak ligger... Men hvis din mor skal lang tid til tandlæge så er det jo fint. Jeg vil nok anbefale at gå Bruunsgade den ene vej og måske Frederiks Allé den anden vej - så kommer man forbi en masse små butikker som måske kan friste. Jeg har dog ikke styr på hvilke butikker der er. Der har f.eks. ligget en fantastisk børnebutik i Bruunsgade, men jeg tror den er væk nu. 

 

Ellers er Salling altid godt - der er noget for alle, og så har de et fint pusleområde og legeområde hvis Astrid ikke gider slappe af mere ;) Men jeg synes måske ikke deres baby og børnetøj er super spændende. 

 

I den anden ende af byen er Latinerkvarteret, som jeg synes har nogle gode og lidt anderledes butikker - der er også en stor kreabutik og masser af små børnetøjsbutikker. 

Tak for svar :) Jeg må se hvad vi når i hvert fald :) Måske vi intet når :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ret langt fra Vestergade til Ingerslevs boulevard, hvor yarnfreak ligger... Men hvis din mor skal lang tid til tandlæge så er det jo fint. Jeg vil nok anbefale at gå Bruunsgade den ene vej og måske Frederiks Allé den anden vej - så kommer man forbi en masse små butikker som måske kan friste. Jeg har dog ikke styr på hvilke butikker der er. Der har f.eks. ligget en fantastisk børnebutik i Bruunsgade, men jeg tror den er væk nu. 

 

Ellers er Salling altid godt - der er noget for alle, og så har de et fint pusleområde og legeområde hvis Astrid ikke gider slappe af mere ;) Men jeg synes måske ikke deres baby og børnetøj er super spændende. 

 

I den anden ende af byen er Latinerkvarteret, som jeg synes har nogle gode og lidt anderledes butikker - der er også en stor kreabutik og masser af små børnetøjsbutikker.

Min første tanke var også latinerkvarteret - men jeg ved ikke, om det er så fedt med barnebogn :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min første tanke var også latinerkvarteret - men jeg ved ikke, om det er så fedt med barnebogn :chin:

Så må jeg vikle hvis jeg skal derned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER