FruRatzeburgHansen

Pletblødning 3 dage efter positiv ægløsning?

8 indlæg i dette emne

Hej med jer damer.

Håber i nyder det gode vejr. Har i prøvet at have en pletblødning efter en positiv ægløsningstest ?

Vågnede i morges og skulle op og morgen tisse der kunne jeg se at jeg blødte (meget lyserødt)

Jeg søger erfaringer gode som dårlige.

God weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft pletblødt en del i mine cyklusser efter æl, i den her cyklus blødte jeg ca en uge efter og jeg er blevet gravid. Man kan godt pletbløde som en naturlig del af ens cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tillykke med graviditeten Okay det er bare frusterende at pletbløde har dog oplevet det et par gange før men har altid været en uge før mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tillykke med graviditeten Okay det er bare frusterende at pletbløde har dog oplevet det et par gange før men har altid været en uge før mens...

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe regner nu heller ikke med en graviditet men vi er henvist til behandling og så ville jeg lige tjekke ægløsning med en test for at være sikker på hvornår den var der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En liten pletblødning kan komme i forbindelse med at blæren ægget ligger i sprækker når du får ægløsning. Det er et godt tegn, det kan godt bety at du er lidt ekstra fertil denne mnd.. :) Det er ihvertfall det jeg har lest om emnet. Jeg har ikke opplevd det selv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk. Mini du er en skat, du er altid sød til at svare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk. Mini du er en skat, du er altid sød til at svare

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER