FruRatzeburgHansen

Brunt slimet udflåd 4 dage efter endt mens

17 indlæg i dette emne

Hej har i prøvet at have slimet lidt brunt udflåd 4 dage efter endt mens? Har jeg ikke og for første gang har jeg prøvet det opdagede at der var lidt efter toilet besøg :/ syntes bare det er skørt og vil høre om andre har prøvet det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tidlig ægløsning? Spekulering selvfølgelig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk mini tjah det ved jeg ikke kunne godt være:) hvordan går det hos dig? Mener at have skrevet sammen med dig tidligere i et opslag jeg lavede herinde:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går fint nok, lange cykluser og ingenting sker egentlig.. Prøver at holde hovedet over vandet, og krydser fingre hver måned. Har intensivert akupunktur og og begynt på bidro pms.. Så håper jeg vi lykkes snart. Nu er det over et halvt år siden aborten, så nu syns jeg det er gået lang nok tid.. :)

Det kan forresten bare være en restblødning du har haft? Om i har haft sex feks? Da kan det jo skylles ud lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså hvor træls håber så meget for dig der snart sker noget vi er ved at blive viderestilles til fertilitetsbehandling :) tjah kan da egentlig godt være restblødning har jeg bare ikke oplevet før :s hvad er det? Har ingen idé min cyklus plejer ikke at te sig sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej har i prøvet at have slimet lidt brunt udflåd 4 dage efter endt mens? Har jeg ikke og for første gang har jeg prøvet det opdagede at der var lidt efter toilet besøg :/ syntes bare det er skørt og vil høre om andre har prøvet det samme

Jeg havde det i sidste cyklus :/ min læge siger det godt kan være rest blod, jeg blødte "normalt i 3 dage og så brunt slim i 4 dage. Og havde så æl 8 dage senere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heidimarie okay jamen har godt nok prøvet det før hvor det var i opstartsfasen til mens at der var brunt udflåd men ikke når mens har været helt ovre i fire dage og så der kom brunt udflåd men sådan er nogle kvinders underliv så suuuk altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heidimarie okay jamen har godt nok prøvet det før hvor det var i opstartsfasen til mens at der var brunt udflåd men ikke når mens har været helt ovre i fire dage og så der kom brunt udflåd men sådan er nogle kvinders underliv så suuuk altså :)

Prøvede du at tage en æl test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså hvor træls håber så meget for dig der snart sker noget vi er ved at blive viderestilles til fertilitetsbehandling :) tjah kan da egentlig godt være restblødning har jeg bare ikke oplevet før :s hvad er det? Har ingen idé min cyklus plejer ikke at te sig sådan :)

Jeg mener det bare er lidt blod som ikke er kommet helt ud under mens. Så kommer det gerne om man har sex feks?

Tak! ❤ Og iligemåde! Håber i får en god oplevelse i behandling, eller at i lykkes før i kommer så langt! :bd

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du skal prøve en ægløsningstest som HeidiMarie skriver... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk mini og Heidimarie jeg har lige taget ægløsningstest negativ har kun taget en i dag men den var negativ men må jo så bare være restblødning har heller ikke flere ægløsningstest :) har dog været så heldig at få ondt i halsen i stedet så ingen ægløsning i dag men ondt i halsen hahah skørt

Men vil da for købt et par stks ægløsningstest da jeg har stikken i min højre side så tror det er snart med ægløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og frk mini mange tak for baby dust sender en kanonladning tilbage til dig med babydust ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frk mini og Heidimarie jeg har lige taget ægløsningstest negativ har kun taget en i dag men den var negativ men må jo så bare være restblødning har heller ikke flere ægløsningstest :) har dog været så heldig at få ondt i halsen i stedet så ingen ægløsning i dag men ondt i halsen hahah skørt

Men vil da for købt et par stks ægløsningstest da jeg har stikken i min højre side så tror det er snart med ægløsning :)

Det lyder som om æl er på vej :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så damer nu er ægløsningstesten bragende positiv.

post-12201-0-34238100-1464719758_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den!! Have fun go mad! Haha! :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bare at give den gas :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER