Guest Henri1te

ÆO

7 indlæg i dette emne

Hvis I har fået lavet en ÆO, hvordan har I så forholdt jer efterfølgende?

- var der noget I holdte jer helt fra??

Og hvordan havde I det rent mentalt?

Ventetiden kan føles helt lang, synes jeg. Men sådan er det jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter ÆO har jeg været hjemme og slappe af på sofaen - evt været forbi akupunktøren... men ellers slappet af og ikke udsat kroppen for "pres".

Det er bare med at tro på det - bruge tankerne på en masse andre ting - vennerne/veninderne, familien osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter ÆO har jeg været hjemme og slappe af på sofaen - evt været forbi akupunktøren... men ellers slappet af og ikke udsat kroppen for "pres".

Det er bare med at tro på det - bruge tankerne på en masse andre ting - vennerne/veninderne, familien osv.

Det er det samme her :) Jeg har været igennem to forsøg med ÆO og efterfølgende har jeg slappet helt af og ligget på langs.. Ikke pga smerter, for det gjorde overhoved ikke ondt, men for ikke at stresse min krop for meget..

Men det er sandt at de 14 dage man venter kan føles som flere måneder, så jeg prøvede også at få tankerne et andet sted og finde på en masse at lave, samtidig med jeg passede på min krop, så var ikke fysisk aktiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i sygemeldte i 14 dage, eller går i på job med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hjemme dagen efter :) nu er jeg studerende, så er ikke fysisk aktiv, men havde jeg været det i forbindelse med arbejde, havde jeg sygemeldt mig i 14 dage...

Men jeg droppede alt træning og lå ned, det jeg nu havde mulighed for..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder mig fra mit job og mit løb. Slapper af på sofaen og besøger venner. Skal dog på et par kursusere men det er jo ren hygge.

Jeg er sygmeldt fra mit job. pga. mit jo er fysisk hårdt. Er Sosua og har aftenvagter hvor der kan være pres på især i disse nedskæring tider. Så jeg nyder livet med veninderne og nyder det forhåbenlige gode vejr som starter fra på mandag af..(skal have æo mandag) Så det glæder jeg mig til :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var altid hjemme dagen samme dag og dagen efter for at få slappet helt af.

Der efter var det ellers tilbage på arbejde og følge de daglige rutiner der nu var.

Dengang arbejdede jeg i en børnehave, så det var med en masse aktiviteter osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER