Betina73

ekstra lægebesøg

10 indlæg i dette emne

Skal en tur forbi lægen idag.

Grunden er, at jeg siden i onsdags eller torsdags ikke har mærket liv.

Nu er det ikke sådan at min datter hidtil har sparket, men har daglig siden uge 12-13 mærket til hende med bobler og trækninger i maven.

Så ringede til lægen idag, og for en sikkerheds skyld vil de gerne lige lytte på mavsen for at finde den hjertelyd som de er sikker på er der endnu.

Jeg har ingen smerter haft, heller ingen blødninger.

Jeg er ikke desideret bange, men bliver da en smule bekymret for om alting nu er som det skal være.

Nå bare lidt herfra, opdatere senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du gerne vil være sikker, men jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs.

Jeg er 19+4 og jeg mærker hellere ikke noget hverdag. Jeg var til MD-scanning i fredags og fik at vide at moderkagen ligger helt ud til maveskindet og det er derfor jeg ikke mærker så meget endnu. De regner med at det bliver tydeligere fra uge 22-23 og først fra uge 25-26 skal jeg kunne mærke det hver dag.

Men så får du lige hørt den lilles hjertelyd en ekstra gang og det er jo dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan også godt forstå du er nervøs, så det er godt du lige kontakter lægen :) Da jeg var til MD scanning i 21. uge havde jeg endnu ikke mærket liv og begyndte også at blive nervøs, så kan godt forstå dig..

Håber alt er vel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dine bekymringer - men som de andre skriver, så er et normalt at man ikke mærker liv hver dag før uge 26 ca.

jeg mærkede selv først liv efter uge 20.

Håber på en god opdatering. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men alt var fint.

Der skulle dog 3 læger til før de kunne finde hjertelyden.

Jeg lå da og blev mere og mere nervøs fordi de sagde at jeg nok skulle op og scannes fordi de intet kunne finde.

Men 3 læger og 20 minutter senere fandt de endelig den dejlige lyd af lillesøsters hjerte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at høre, men kan dælme godt forstå du blev noget nervøs - hun er da en værre drillepind :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt for jer. Godt med vished

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det var godt at høre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at de fandt hjertelyden til sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER