Barbamama

Magnatiles, geomag, magformers...

15 indlæg i dette emne

Hvad Søren er forskellen?! :chin:

Jeg leder efter noget fedt til Valdemars ønskeseddel (det lyder helt galt egentlig, men kender I ikke det, at ungerne bare har alt? :rolleyes) og tænker at de her magnet-bygge-sager kunne være ret fede. Men der er jo flere mærker af samme "slags" så hvad skal på ønskesedlen?

Umiddelbart falder geomag IMO på at indeholde små kugler. Jeg har godt nok planer om at det er "ved køkkenbordet"-legetøj og jeg er ret grundig med at holde øje med små ting på gulvet, meeeeen med kravlebaby (og måske senere dp-børn) tør jeg ikke risikere, at der ligger noget mundret og magnetisk på gulvet, som jeg skulle have overset.

Magnatiles falder umiddelbart på, at det er meget dyrere end det andet og ikke kan købes i butikker. Ingen i hverken min familie eller svigerfamilien køber på nettet, og gaven fra mig og B er lissom vedtaget.

Men er magformers et godt bud? Eller indeholder det også små dele? Eller ER Magnatiles de dyrere priser værd?

What to wish for...? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg arbejdede som Børneergoterapeut, brugte jeg ofte magformers til træningen. Ingen små dele (magneterne sidder i plastikken).

Jeg er fan af magformers.

Jeg kender ikke magnatiles.

Jeg tænker magformers frem for geomag på grund af de små dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah elsker geomag, men han er også under konstant overvågning når han leget med det, netop pga de små dele...

Han har dog ikke de andre ting, men ville nok foretrække dem pga de små dele i geomag... Tænker det som du vælger, er det han bliver glad for. Små børn er taknemmelige ;)

Min fætters børn har noget, men jeg kan simpelthen ikke huske hvilken en af dem et er... Men de elsker det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk Det lyder til at Magformers er et godt bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William (og hans forældre :Blush ) elsker magformers :) De er super nemme at bygge med, flotte og har jo ingen smådele.

Desuden vil jeg tippe at Pixizoo.dk relativt ofte har dem på bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Tak for tippet :tak

Hehe jeg glæder mig også lidt til at lege med dem :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her kom der også lige magformers på Marius' ønskeseddel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her kom der også lige magformers på Marius' ønskeseddel :)

:ditto altså anden dreng, men.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magformers er mega godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er minus 35 på magformers i dag ved pixi zoo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er minus 35 på magformers i dag ved pixi zoo ;)

:tak Det er hermed givet videre til min mor :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det egentlig fedest at købe de der "carnival" i alle mulige farver, eller dem der lægger op til at være dinosaurer og robotter? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har bare sættene med trekanter og firkanter :) jeg tror ikke han kan finde ud af at bygge det der er meningen med de andre sæt. Men er glad for at bygge huse, is og sådan noget han selv finder på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak :)

Har bestilt en kasse med 62 firkanter/trekanter, en med 62 i 5 forskellige former og en lille med 14 trekanter/firkanter (den får han fra E på selve sin fødselsdag så han ved hvad det er, når han får de store kasser til fødselsdagsfesten). Jeg tror, det bliver et hit :yay

Tak for hjælpen, piger :lovebk

Edit: næh hov, 30 firkanter/trekanter i første kasse. Så har har lige godt 100 i alt, mon ikke det er et fint startkit? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak :)

Har bestilt en kasse med 62 firkanter/trekanter, en med 62 i 5 forskellige former og en lille med 14 trekanter/firkanter (den får han fra E på selve sin fødselsdag så han ved hvad det er, når han får de store kasser til fødselsdagsfesten). Jeg tror, det bliver et hit :yay

Tak for hjælpen, piger :lovebk

Edit: næh hov, 30 firkanter/trekanter i første kasse. Så har har lige godt 100 i alt, mon ikke det er et fint startkit? :chin:

Det er et ganske fint startkit.. Jeg tror Silas har ca 50 brikker og det bygger vi også ganske fint med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER