Spirrevip

Synes det kan være så hårdt...

21 indlæg i dette emne

Jeg synes, at det kan være så svært det her med pb... jeg hader ventetiden mellem mens og mens, æl og mens, ugen efter æl og mens, generelt det hele! Jeg vil, som alle andre, bare så gerne have de to streger, så man kun skal vente på baby. Er jeg et forfærdeligt menneske for at tænke sådan? Vi er jo kun i 4. cyklus, og slet ikke ligeså lang tid som mange andre... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er meget menneskeligt. Min kæreste og jeg er selv først lige begyndt nu her men at det blev NU at vi startet pb er affødt af at jeg fik en meget meget tidlig sa i sidste weekend. Det tror jeg i hvert fald selv det var. Men det ER da hårdt og frustrerende at det er noget man ikke selv er herre over, uanset hvor meget man vil have det der ønskebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom dig og vi er også på fjerde cyklus. Helt ærligt så bliver jeg altså også vildt jaloux hver gang andre herinde skriver at de er gravide også selvom jeg selvfølgelig også under andre det. Jeg vil bare så gerne være gravid! Jeg tæller hvor langt der kommer til at være mellem Amilia og nr to og hver gang det ikke lykkes har jeg lyst til at hyle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at det kan være så svært det her med pb... jeg hader ventetiden mellem mens og mens, æl og mens, ugen efter æl og mens, generelt det hele! Jeg vil, som alle andre, bare så gerne have de to streger, så man kun skal vente på baby. Er jeg et forfærdeligt menneske for at tænke sådan? Vi er jo kun i 4. cyklus, og slet ikke ligeså lang tid som mange andre... :(

jeg er egentlig kun i 2. cyklus efter p-pille stop i oktober, men jeg har det ligesom dig! kram:

Selv om vi kun er blevet skuffede 2 gange er det bare så røv!

sad i går og i dag total deprimeret og modløs over at min kæreste kun er hjemme hver 2. cyklus så vi først kan prøve igen til juni og har lyst til at lægge mig under dynen og tude..

Vi må bare huske os selv på at det altså ikke lykkes i første forsøg og at det nok skal komme! Selv om det er svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom dig og vi er også på fjerde cyklus. Helt ærligt så bliver jeg altså også vildt jaloux hver gang andre herinde skriver at de er gravide også selvom jeg selvfølgelig også under andre det. Jeg vil bare så gerne være gravid! Jeg tæller hvor langt der kommer til at være mellem Amilia og nr to og hver gang det ikke lykkes har jeg lyst til at hyle.

jeg tæller hvor gammel jeg vil være når jeg får nr. 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tæller hvor gammel jeg vil være når jeg får nr. 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig også det er hårdt! Jeg prøver at slappe af mellem mens og ægløsning, men derefter og til mens, der går det ned af bakke for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget menneskeligt. Min kæreste og jeg er selv først lige begyndt nu her men at det blev NU at vi startet pb er affødt af at jeg fik en meget meget tidlig sa i sidste weekend. Det tror jeg i hvert fald selv det var. Men det ER da hårdt og frustrerende at det er noget man ikke selv er herre over, uanset hvor meget man vil have det der ønskebarn.

Sender dig et stort kram :kram: håber at der snart er bid igen! Det kan være så uretfærdigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom dig og vi er også på fjerde cyklus. Helt ærligt så bliver jeg altså også vildt jaloux hver gang andre herinde skriver at de er gravide også selvom jeg selvfølgelig også under andre det. Jeg vil bare så gerne være gravid! Jeg tæller hvor langt der kommer til at være mellem Amilia og nr to og hver gang det ikke lykkes har jeg lyst til at hyle.

:kram håber der snart er bid hos jer også.... vi må nok væbne os med tålmodighed:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er egentlig kun i 2. cyklus efter p-pille stop i oktober, men jeg har det ligesom dig! kram:

Selv om vi kun er blevet skuffede 2 gange er det bare så røv!

sad i går og i dag total deprimeret og modløs over at min kæreste kun er hjemme hver 2. cyklus så vi først kan prøve igen til juni og har lyst til at lægge mig under dynen og tude..

Vi må bare huske os selv på at det altså ikke lykkes i første forsøg og at det nok skal komme! Selv om det er svært

Ej hvor træls! Hvorfor er han kun hjemme hver 2.? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber der snart er bid hos jer også.... vi må nok væbne os med tålmodighed:/

Min tålmodighed er ikke til stede ☺️ Tak i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig også det er hårdt! Jeg prøver at slappe af mellem mens og ægløsning, men derefter og til mens, der går det ned af bakke for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls! Hvorfor er han kun hjemme hver 2.? :(

fordi han arbejder offshore :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fordi han arbejder offshore :( :(

Åååh for pokker :( øj hvor ærgerligt... det er ikke nemt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh for pokker :( øj hvor ærgerligt... det er ikke nemt :/

 

Nej, hader det også.. sådan virkelig inderligt hader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du en ultra kort cyklus? Min er på 32 dage...

jeg kan også slappe af mellem mens og æl, men så går den i kage for mig lige efter æl...:(

Ja mega kort cyklus, hvilket er et problem da ægget ikke når at sætte sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh, jeg er ved at blive trekantet af al den ventetid!!!!! Der er så LANG tid til midt i maj, hvor jeg har testdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mega kort cyklus, hvilket er et problem da ægget ikke når at sætte sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh, jeg er ved at blive trekantet af al den ventetid!!!!! Der er så LANG tid til midt i maj, hvor jeg har testdag!

Jeg har så testdag om en lille uge.. Men det er så svært med den ventetid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så testdag om en lille uge.. Men det er så svært med den ventetid

Mega svært! Men jeg glæder mig til at høre mere når du har testdag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Ja det er ikke nemt så :(

Nej det er det ikke, testede positiv på æl test lørdag aften og søndag morgen (CD 14) og vi nåede at være sammen fredag, lørdag og søndag (han arbejder ude fra mandag-torsdag, så håber vi har ramt nogenlunde denne måned og at min cyklus er lidt længere denne måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER