Girl Next Door

Købe ny barnevogn

19 indlæg i dette emne

Jeg har stærkt overvejet at købe ny barnevogn. Vi har en combi og en stor silvercross. Og jeg hader dem begge lidt ;) Eller jeg kan godt li den store, men den kan vi ikke have med da den ikke kan være i bilen = derfor vi har combien. Men hun kan snart ikke være deri. Jeg har fået en sjat penge af min mor, så har stærkt overvejet en ny vogn. Mit spørgsmål er så; hvad forhandlede i med til jeres vogn? Fik i afslag? Andre produkter med? Fortæl gerne jeres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I babysam har de  tilbud på oddervogne fra 2015, som er sat 1800 kr ned. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik 10% i Babysam, men vi købte også babyalarm, dyne, vugge og madras og lidt andre småting samtidig. Tror det i alt var for omkring 15.000.

Vi købte en Odder zip på x-Dream stel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Trille Fix fra Ønskebørn og købte en start pakke med til den...det blev vist i alt 4400 så vidt jeg husker. Vi er godt tilfredse med vognen til prisen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du på Facebook søger på babies on wheel så dukker der en op i Nordjylland der sælger rigtig fine brugte vogne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke interesseret i en brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har stork lavet en super lækker barnevogn. Som ogsp kan være i små biler. Tiltrods for stort liggemål.

Men jeg er også selv på Odder zip med xdream stel. Primært fordi den kan købes brugt, når vi ikk har råd til en ny dyr vogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, en fra min mødregruppe har en Stork og den virker godt nok lækker.

Har aldrig prøvet at købe en ny vogn, så ved ikke en skid om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er netop en stork jeg har kig på. Men ønskebørn er sku elendige at forhandle med! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er netop en stork jeg har kig på. Men ønskebørn er sku elendige at forhandle med! <_<

Det er de tit i de der store kæder :rolleyes

Jeg kan huske at jeg endte med ca 18% i rabat (hvis jeg regnede alt det vi fik med i prisen), men købte også for et par 1000 mere end kun barnevognen. Jeg fik 10% rabat bare ved at spørger efter rabat og så forhandlede jeg mig til at få ting med i prisen..

Det er måske lettere at forhandle om at få ting med eller et gavekort til butikken på 10% af prisen eller sådan noget, hvis de er tunge at danse med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede med en sælger og der var virkelig intet at komme efter. Måske jeg bare er ringe til at forhandle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede med en sælger og der var virkelig intet at komme efter. Måske jeg bare er ringe til at forhandle :D

Haha! Nogle af sælgerne er så emsige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Nogle af sælgerne er så emsige :rolleyes

Virkelig! Jeg er faktisk så skuffet at jeg næsten ikke gider at have ny. Han fjernede lige hele glæden fra mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig! Jeg er faktisk så skuffet at jeg næsten ikke gider at have ny. Han fjernede lige hele glæden fra mig <_<

Er der ikke en andet forhandler af den barnevogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke en andet forhandler af den barnevogn?

De forhandles desværre kun i ønskebørn. Ligesom babysam har Odder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De forhandles desværre kun i ønskebørn. Ligesom babysam har Odder <_<

Tænkte faktisk også på om der var en anden ønskebørn? Jeg kunne ikke få rabat i den ene babysam, men den anden kunne jeg godt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte faktisk også på om der var en anden ønskebørn? Jeg kunne ikke få rabat i den ene babysam, men den anden kunne jeg godt :rolleyes

Nårh ;)

Jo der er et par stykker jeg kan prøve lidt længere væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER