Guest LouiseD

Frygten for urinvejsinfektion

7 indlæg i dette emne

Hej Piger

Det der følger nu, vil for nogle måske være noget finurligt noget, men det er noget jeg har tænkt over, så prøver mig frem :blush

Da jeg i tidernes morgen startede mit sexliv, var jeg jo ret uvidende på mange punkter hvilket afstedførte, at jeg efter 3 måneder blev den smerteplagede indehaver af en urinvejsinfektion (UVI) :( Dengang synes jeg selvfølgelig, at det var mere hyggeligt at ligge i arm, end at gå på toilet efter sex. Da jeg fik konstateret UVI gav lægen mig det råd, at jeg skulle sørge for at gå på toilet efter sex.

Det begyndte jeg at følge, og siden har jeg kun haft en UVI, og det var da jeg lige havde mødt min mand, hvor det igen var hyggeligere at putte osv. efter sex :D

Efter vi startede vores projekt junior, har jeg forsøgt ikke at gå på toilet bagefter, men er efterhånden bange for, om det pludselig giver mig en UVI igen, så mit spørgsmål er: Hvad gør I andre?

Jeg vil jo gerne forsøge at forøge chancerne for at blive gravid, så vil da rigtig gerne undlade det famøse toiletbesøg, men tanken om en evt. UVI er kommet snigende igen og igen.

Håber der er nogle derude, som har nogle gode guldkort ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det burde ikke have noget at sige for mandens svømmere, at du går på toilettet efter hygge med manden. De bliver skudt afsted med en vis fart alligevel, og så svømmer de jo fremad derfra og dr burde tyngdeloven ikke have noget at gøre med, om der er succes med projekt junior!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Heidi skriver, så har det ingen betydning for mandens svømmere at du tager det famøse toiletbesøg efter sex. Svømmerne blir som sagt skudt afsted med en hurtig fart i forhold til at de ville rydde ud ved toiletbesøget...

For hvis det havde betydning, så ville det jo også ha betydning med sexstillingen, hvor kvinden rider manden. Der sidder man jo oprejst/halv oprejst.

Så gå du bare på toilet og slip for UVI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan roligt gå på toilet efter at i har :seng det er ingden hindring for graviditet... jeg går på toilet efter sex, kan simpelthen ikke have det der klistrede stads der render ud bagefter ;) og jeg blev fint nok gravid i efteråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sæd er der noget "hjælpevæske" - som hjælper selve sædcellerne til at komme frem til målet. Det er det, der kommer ud ofte ret kort tid efter sex - sædcellerne bliver deroppe, og kommer først ud når de dør - ofte 3-5 dage senere uden at du opdager det. Så gå du roligt på toilet efter sex.

Hjælpevæsken er også forklaringen på at steriliserede mænd sagtens kan komme (og sprøjte) - der er bare ingen sædceller i deres sæd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev man så klog- tænk det vidste jeg faktisk ikke :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER