Posted December 17, 2016 Mor akke, fars akke, Niklas akke, min akke Tobias den bølle Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 2 hours ago, girly1988 said: Mor akke, fars akke, Niklas akke, min akke Tobias den bølle Gavetyv? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 1 hour ago, Barbamama said: Gavetyv? Hehe det der akke betyder jakke og han siger det imens han enten tager vores jakker eller peger på dem Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 6 minutes ago, girly1988 said: Hehe det der akke betyder jakke og han siger det imens han enten tager vores jakker eller peger på dem Haha sødt! Jeg troede det var pakker, han havde snuppet Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 3 minutes ago, Barbamama said: Haha sødt! Jeg troede det var pakker, han havde snuppet Haha kunne han os ha fundet på Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 On 28/12/2016 at 8:37 PM, roselein said: Jaw jaw? Pebernødder! Ej, jeg aner det ikke? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 Duppu-duppu-diiiiiin! (Sagt med stor entusiasme ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 Den her er måske lettere: Me-fufs! (Ej måske alligevel ikke ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 Og så har vi også lige: Le-pe-dej Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 1 minute ago, Barbamama said: Og så har vi også lige: Le-pe-dej Leverpostej? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 Just now, Fru.Mor said: Leverpostej? Bingo Kan du også regne de andre ud? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 8 minutes ago, Barbamama said: Bingo Kan du også regne de andre ud? Nej, de er virkelig svære Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 11 minutes ago, Fru.Mor said: Nej, de er virkelig svære Me-fufs var nem for os, fordi det er noget, hun bruger meget, selv rækker ud efter, og i øvrigt også tilbyder både dukker og andre børn i dagplejen (Så hedder det dog bare fufs). Måske hjalp det Duppu-duppu-dinen fattede jeg kun, fordi hun en dag pegede på en i en bog, og så faldt 10-øren. Jeg troede først at det var en slags jubel a la Jubii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2017 11 minutes ago, Barbamama said: Me-fufs var nem for os, fordi det er noget, hun bruger meget, selv rækker ud efter, og i øvrigt også tilbyder både dukker og andre børn i dagplejen (Så hedder det dog bare fufs). Måske hjalp det Duppu-duppu-dinen fattede jeg kun, fordi hun en dag pegede på en i en bog, og så faldt 10-øren. Jeg troede først at det var en slags jubel a la Jubii. Me-fufs er det noget med sutten? Det var min første tanke... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2017 7 hours ago, Fru.Mor said: Me-fufs er det noget med sutten? Det var min første tanke... Det er nemlig sutten! Jeg tænker, at det betyder "min sut", for når andre skal have deres, hedder den bare fufs. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2017 Åh så sød, BBM Kan vi få afsløret duppi-dimsen? Kanin? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2017 13 hours ago, Barbamama said: Pebernødder! Ej, jeg aner det ikke? Haha, nej, det er det katten siger, når vi kigger i bøger Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2017 49 minutes ago, roselein said: Haha, nej, det er det katten siger, når vi kigger i bøger Arh ja, det giver mening Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2017 1 hour ago, Lady H said: Åh så sød, BBM Kan vi få afsløret duppi-dimsen? Kanin? Tak, og godt bud En duppu-duppu-din er en appelsin (og i forlængelse deraf også clementin, hvilket nok er Es yndlingsfrugt ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 Når vi går til og fra vuggestue går vi altid forbi en dadår Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 6 minutes ago, Camils said: Når vi går til og fra vuggestue går vi altid forbi en dadår Traktor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 Så er Markus også stille og roligt begyndt at sige lidt Haaaaaaaaej Baaaaar Buuuuar Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 16 minutes ago, Fru.Mor said: Traktor? Jep! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Elisabeth er begyndt at klappe sig på brystet/maven og kræve sin "bue" Share this post Link to post Share on other sites