Solvej99

Slettes

32 indlæg i dette emne

Jeg samler på mumi krus, så det er dem Vi bruger :)

Og så har jeg en kæmpe kop ala den Phoebe fra venner bruger, når hun får en café au lait :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Rosendahl grand gru :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, vi har en hel masse forskellige i alle mulige farver og former. Er vist ikke voksen nok til at have ens designerkopper, men jeg har et par stykker fra Keramikladen, og dem er jeg så glad for! Der er mange forskellige slags, og jeg har i forskellige farver og mønstre, det synes jeg er hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, vi har en hel masse forskellige i alle mulige farver og former. Er vist ikke voksen nok til at have ens designerkopper, men jeg har et par stykker fra Keramikladen, og dem er jeg så glad for! Der er mange forskellige slags, og jeg har i forskellige farver og mønstre, det synes jeg er hyggeligt :)

Vi havde 'en kælling fra hver by' indtil for et par måneder siden - og vi er 36/44, så i det mønster har du god tid ;)

Vores 'mor'- og 'far'-kopper fra Liebe overlevede i øvrigt udskiftningen :) Dem er jeg glad for, selvom gemalen brænder nallerne på dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde 'en kælling fra hver by' indtil for et par måneder siden - og vi er 36/44, så i det mønster har du god tid ;)

Vores 'mor'- og 'far'-kopper fra Liebe overlevede i øvrigt udskiftningen :) Dem er jeg glad for, selvom gemalen brænder nallerne på dem :rolleyes

Uanset hvor gamle vi bliver, så bliver vi vist aldrig rigtigt "Bo bedre-typer" - vi har faktisk nogle af de der RC kopper med silikone, og jeg synes de er vildt irriterende når de skal i opvaskeren, og så passer de bare slet ikke ind hos et par bonderøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en hel samling forskellige kopper af enhver art. Vi har dog 2 le creuset krus, som jeg er meget glad for, og kunne godt finde på at ønske mig et par flere i forskellige farver....

Kunne aldrig drømme om at købe 8-10-12 ens designerkrus til en formue, det er bare ikke lige mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER