Finemor

Så er jeg tilbage

5 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så er jeg tilbage!

Min mand og jeg skulle i IVFbehandling i februar, efter 3 muslykkede IUIforsøg i efteråret-vinteren 2016.

Men da andre problemer hobede sig op i vores liv, besluttede vi os for med hjælp udefra at holde 3 måneders pause, og skulle pausen være helhjertet betød de i min verden også at jeg skulle holde mig fra babyklar.

Beslutningen var mega hård, men pausen har været rigtig givende. Ikke mindst at blive mindet om at der er andet i livet end skanninger, geaviditetsteste og VENTETID.

Vi har fået styr på problemerne, og har virkelig nydt hinanden og blevet nyforelskede igen. Så meget at vi er klar til opstart en måned før forventet. Så vi starter i IVFskole tirsdag d.12 april.

Det er skønt at skulle i gang igen, men også med blandede følelser, da jeg virkelig frygter IVF, jeg ved hvor meget min krop, ikke mindst min stakkels ansigtshud bliver SMADRET af hormoner, og hvor besat jeg bliver af behandling når først jeg kommer igang igen. Hvor jeg virkelig har nydt roen. Derfor er det heller ikke sikkert at jeg bliver lige så aktiv herinde som før hvor jeg læste hver en linje der blev skrevet, hvor jeg nu vil prøve at holde det på et lidt sundere plan. Men vi får se.

Anyway.. What's New??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbake Finemor, jeg forstår godt det der med roen! Hvor dejlig det er! Og hvor besat man kan bli... Jeg prøver selv å være lite her inne, da det kan ha en negativ effekt innimellom. Det står egentlig på hvordan jeg har det inni meg, om verden føles urettferdig eller om jeg har en god dag. :) Det er så hårdt indimellem at å ta en pause slik i har gjordt, tror jeg vi alle hadde haft godt av når tingene begynder at bli vanskelig. Lykke til med ivf og hormoner!

Stor knus fra meg ❤

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage, dejligt at høre at i har genfundet gnisten. Og skal starte op tidligere end tænkt ☺️

Håber det kommer til at lykkes for jer i første hug, så du slipper for alle de hormoner. Selvom der også er hormoner når man bliver gravid kan jeg hilse og sige, har selv fået mere uren hud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger. Jeg håber også det bedste for jer.

Og kæmpe tillykke til jer Faf! :loveshower Så slap I alligevel for at komme i behandling :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger. Jeg håber også det bedste for jer.

Og kæmpe tillykke til jer Faf! :loveshower Så slap I alligevel for at komme i behandling :kram2

Jo tak, ja det er sgu vildt hvad naturmedicin kan gøre. Så syntes det var skønt at slippe for behandling. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER