Guest

Gode youtube videoer

9 indlæg i dette emne

Jeg har lige hentet en app, hvor man kan lave spillelister fra youtube til sit barn, så man kan styre hvad de må se.

Så nu skal jeg igang med at finde videoer. Hvad kan jeres børn lide at se? Aksel er forøvrigt 2,5.

Indtil videre er dette på listen:

Storybots

Tayo

Forskellige børnesange

Nogle videoer der viser forskellige køretøjer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal det være dansk? For ellers hvad med noget Sesame Street eller muppets? Freya er kun 13 måneder så jeg har ikke nogle alderssvarende bud... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være dansk? For ellers hvad med noget Sesame Street eller muppets? Freya er kun 13 måneder så jeg har ikke nogle alderssvarende bud... :)

Nej, slet ikke. Han ser gerne videoer på engelsk, russisk og indisk :D

Han har ikke rigtig vist interesse for de to, men jeg kan jo prøve at sætte lidt på og se hvad han siger. De kan jo altid slettes igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den app? Er jeg meget interreseret i :)

Ellers hitter alt med frost, amerikanske børnesange (dem vil jeg gerne undgå), postmand Per, bamse og kylling, Cirkeline, de der videoer, hvor de laver modellervoks og pakker æg op!

Selvom vi har vores på "streng", vii jeg gerne undgå hun ser en masse udenlandsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den app er jeg også interesseret i! 

 

R er jo også snart 2.5 år, og på youtube hitter især Paw Patrol, modellervoks, kinderæg, Thomas Tog (især en hvor Thomas Tog kører rundt med kinderæg - den er virkelig en favorit), Biler, Peter Plys, Teletubbies, børnesange om busser (på engelsk..), Gurli Gris, traktorer osv.

 

Han mener Gurli Gris familien består af mor, far, Gurli og ham selv (lillebroren til Gurli). Mange af dem er af at en ting bliver pakket ud af æsken og så leget med, vi synes det er lidt specielt, men han elsker det. Indtil videre har vi ingen kontrol på, men tjekker bare op på hvad han ser med jævne mellemrum, og han har ikke rodet sig ud i noget vi ikke kan stå inde for endnu. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super simple songs, har vi set meget herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gurli Gris, Postmand Per og Mascha og Bjørnen hittede, da Anna var 2-3 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teletubbies

Masha og bjørnen

Bamse og kylling

Bananer i pyjamas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus elsker Postmand Per - det skifter lidt om det skal være Per eller Pat (dvs på engelsk), med eller uden kapper-dvs de nye afsnit med helikopter. Men det er dæleme vigtigt, det er den rigtige! ;)

Og så Max and Ruby, som faktisk er rigtig sød og sjov. Især hvis man undertrykker sit feministiske gen en smule ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER