190987

Hvordan har i det ?

7 indlæg i dette emne

Hvordan har i det i uge 6? (6+)

jeg skal heldigvis scannes på onsdag men puha jeg synes der er længe til, synes jeg har det alt for godt og mærker intet heller ikke ømme bryster, kun forstoppelse og mindre appetit men bliver hurtigere sulten, kan ikke forstå jeg ikke har flere symptomer og håber bare alt er som det skal være på onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det pretty much som du beskriver. Ikke de vilde symptomer. De kom først lidt senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha godt jeg ikke er den eneste, jeg kan bare slet ikke forstå det for da jeg var gravid med vores den første havde jeg det frygteligt og blev sygemeldt i uge 6 og resten af tiden så det virker helt forkert at jeg har det så godt den her gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde forstoppelse og ømme bryster, var mere sulten fra morgenstunden, ingen appetit til aften, og lidt kortere lunte, det har jeg haft fra dag 1 og har det forsat kun sådan er 10+0 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke de store symptomer før efter 8+.. Og har heldigvis ikke rigtig haft så meget kvalme og har slet ikke kastet op.

Men jeg har været træt.. rendt på wc og tisset en hel del. Og så er jeg vokset ud af mine bh'er efterhånden :) Er 9+1 i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke det store (6+6). Ømme bryster og meget tisseri, men ellers ikke rigtig noget.. 

 

Skal scannes om en uge og håber godt nok alt er ok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med de første to havde jeg lettere kvalme, men mest når jeg var sulten...

Denne gang er jeg kvalm døgnet rundt undtagen når jeg spiser, hvilket jeg jo ikke kan gøre hele tiden... 

 

Ellers er jeg oppustet, træt som et alderdomshjem, begyndede ligamentsmerter og følsomme bryster... 

 

Tror jeg er 7+2 - puha der er længe endnu!!  :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER