Centenary

Aftenkvalme

9 indlæg i dette emne

Man hører altid om morgenkvalme... Dét har jeg slet ikke oplevet...

Til gengæld har jeg siden graviditetens start oplevet kvalme fra eftermiddag - aften/nat... Især hvis jeg bliver sulten, så bliver jeg lynhurtigt dårlig...

Er det også normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er 13+3...

Har taget ca. 2-3 kg på... Har sgu også lidt krise over det allerede... Kan godt se at maven er vokset lidt, men må nok også erkende at noget altså er fedt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme var altid størst, når jeg enten var træt eller sulten. Så jeg havde oftest mest kvalme inden sengetid.. Tror nu det er meget normalt. Det er nok en mand, der har fundet på udtrykket "morgenkvalme" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme var altid størst, når jeg enten var træt eller sulten. Så jeg havde oftest mest kvalme inden sengetid.. Tror nu det er meget normalt. Det er nok en mand, der har fundet på udtrykket "morgenkvalme" :p

Hahaha det har du sikkert ret i... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er også mest om eftermiddagen/aften (hvis den er om morgenen er det kun fordi jeg er sulten) - Jeg sørger for i løbet af dagen når jeg mærker kvalmen komme snigende at spise lidt frugt eller digestive kiks (1-2 kiks tager den værste kvalme - Har dem også med i tasken når jeg er ude) og ellers spise mine normale måltider ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har primært kvalme fra ved en 17 tiden, og så er den der sådan lidt on/off men gør at jeg har meget svært ved at spise noget til aften. Har dog heldigvis ikke haft nogen opkastning.

Kan også få kvalme i løbet af dagen pga sult.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER