JohnJN

Downs syndrom og fosterdiagnostik - Gymnasie opg.

19 indlæg i dette emne

Hej alle på babyklar.dk

Mit navn er John Nielsen og jeg går på Grenå Gymnasium, hvor jeg i 3g. Jeg er pt. i gang med en større opgave der omhandler Downs syndrom og fosterdiagnostik. Jeg har derfor lavet et spørgeskema, som jeg ville høre i ville udfylde, da det ville være en kæmpe hjælp.

Det er små 10 spørgsmål med "Ja" og "Nej" svar, så det skulle ikke tage mere end 2 min.

I finder spørgeskemaet her:

 

Da det tidligere spørgesskema ikke fungerede optimalt, har jeg lavet et nyt, som jeg håber i vil svare på:

 

https://da.surveymonkey.com/r/BQV6F39

 

Tusind tak på forhånd! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke komme ind på skemaet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist linket som ikke fungerer optimalt. Men hvis du kopierer linket og indsætter det i søgefeltet, skulle det gerne virke. 

Og tak fordi du skrev det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker stadig ikke :-)

 

Jeg kan ikke komme ind på skemaet :unsure

Har lige opdateret linket, så det skulle gerne virke nu. Men hvis det ikke er tilfældet, skal i have tak for interessen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Done :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Svaret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har også besvaret :)

Foreningen Forældre og Fødsel havde et stort temanummer i deres medlemsblad for nyligt (nr. 7, 2015). Måske kunne det være relevant for dig? Man skal godt nok være medlem for at se bladet, men måske kan din skole eller bibliotek hjælpe med at fremskaffe det :)

Ellers kan du prøve at skrive til dem (de findes også på facebook) og høre om du kan få fat i bladet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene alle sammen!

Desværre er der sket en fejl med mit spørgeskema så det ikke var tilgængeligt for mig. Jeg har derfor været nødsaget til at lave et nyt spørgeskema, hvor jeg har sikret fra starten, at det ikke kan gå galt. Hvis i tid og lyst, vil jeg være glad hvis jeg måtte bruge 2 min mere af jeres tid på at svare på skemaet nedenfor. 

https://da.surveymonkey.com/r/BQV6F39

 

På forhånd mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene alle sammen!

Desværre er der sket en fejl med mit spørgeskema så det ikke var tilgængeligt for mig. Jeg har derfor været nødsaget til at lave et nyt spørgeskema, hvor jeg har sikret fra starten, at det ikke kan gå galt. Hvis i tid og lyst, vil jeg være glad hvis jeg måtte bruge 2 min mere af jeres tid på at svare på skemaet nedenfor.

https://da.surveymonkey.com/r/BQV6F39

https://da.surveymonkey.com/r/BQV6F39

På forhånd mange tak :)

Jeg kan ikke komme ind på det... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker det.

Så virkede den også her.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også besvaret det nu. Jeg vil dog pippe lidt om, at det til selve det store spørgsmål om +/- abort er lidt bombastisk at skulle vælge ja eller nej... Mon ikke, der er en ret stor gruppe, der tænker "måske...". Med mindre man enten er idealist eller på den anden side har tungtvejende grunde til under ingen omstændigheder at kunne rumme et barn med DS, så tror jeg ikke, at man kan være så skråsikker på forhånd... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene alle sammen! Det har været en stor hjælp! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også besvaret det nu. Jeg vil dog pippe lidt om, at det til selve det store spørgsmål om +/- abort er lidt bombastisk at skulle vælge ja eller nej... Mon ikke, der er en ret stor gruppe, der tænker "måske...". Med mindre man enten er idealist eller på den anden side har tungtvejende grunde til under ingen omstændigheder at kunne rumme et barn med DS, så tror jeg ikke, at man kan være så skråsikker på forhånd... :chin:

Det har du ganske ret i. Det vil jeg tage med i mine overvejelser, når jeg analyser besvarelserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne sige mange tak for alle jeres besvarelser, de var til meget stor hjælp! :D

 

Mvh. John. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER