Posted February 5, 2017 Min mand ringer nu. Vi kunne godt mærke det ville give os mest ro. Åh altså, mit hjerte bliver revet lidt i stykker, når mine børn er syge Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 1 hour ago, lollerberg said: Min mand ringer nu. Vi kunne godt mærke det ville give os mest ro. Åh altså, mit hjerte bliver revet lidt i stykker, når mine børn er syge Det er det værste Har i fået en tid? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 9 minutes ago, Stephi-moren said: Det er det værste Har i fået en tid? Ja. Vi skal derhen kl 20. Det var rart at de gerne vil se os. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 37 minutes ago, lollerberg said: Ja. Vi skal derhen kl 20. Det var rart at de gerne vil se os. Du må lige opdatere os, ok? dejligt at i kan få tjekket dem igennem inden natten. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Jeg kunne virkelig hodt bruge noget hjælp her: http://www.babyklar.dk/forum/topic/32744-sos/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 4 hours ago, lollerberg said: Ja. Vi skal derhen kl 20. Det var rart at de gerne vil se os. Håber i er vel hjemme igen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 Hvordan er det nu med feber og nyfødt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 41 minutes ago, skruk said: Hvordan er det nu med feber og nyfødt? Fat i lægen ved feber inden tre måneder Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 36 minutes ago, roselein said: Fat i lægen ved feber inden tre måneder vagtlæge? Eller kan det vente til i morgen? Z har 38 i feber, gylper meget og lidt pivende vejrtrækning, men virker ikke til at have svært ved at trække vejret . Han er fin vågen, når han er vågen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2017 5 hours ago, Fru.Mor said: Jeg kunne virkelig hodt bruge noget hjælp her: http://www.babyklar.dk/forum/topic/32744-sos/ Har svaret dig i tråden. Send pm ved spørgsmål da jeg måske ikke ser dit svar Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Jeg tænker på jer @lollerberg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 34 minutes ago, Stephi-moren said: Jeg tænker på jer @lollerberg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 4. dag på nyt job og så må jeg melde barn syg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 23 minutes ago, Tumlepigen said: 4. dag på nyt job og så må jeg melde barn syg GOd bedring. Det er en øv situation er du gal jeg havde mange barn sygedage sidste år da jeg var ny og jeg havde kun en my af de samlede dage. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 1 minute ago, SDB said: GOd bedring. Det er en øv situation er du gal jeg havde mange barn sygedage sidste år da jeg var ny og jeg havde kun en my af de samlede dage. Det føles ret skod, især fordi de sjældent er syge. Men omvendt så kan jeg nemt undværes, da det jo ikke er fordi jeg bidrager med såååå meget andet end ekstra arbejde lige nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 4 hours ago, Tumlepigen said: 4. dag på nyt job og så må jeg melde barn syg Hun har behandlingskrævende halsbetændelse så det var vist rigtig beslutning at blive hjemme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 35 minutes ago, Tumlepigen said: Hun har behandlingskrævende halsbetændelse så det var vist rigtig beslutning at blive hjemme. Helt rigtige - håber hun bedres hurtigt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 22 minutes ago, SDB said: Helt rigtige - håber hun bedres hurtigt Tak, søde Håber jeg også. Hun har dog spist lidt nu her så der er håb. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 9 minutes ago, Tumlepigen said: Tak, søde Håber jeg også. Hun har dog spist lidt nu her så der er håb. Godt at hører Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Er der nogen der ved om man selv har indflydelse på hvilket barn man får, hvis man søger som plejefamilie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 14 hours ago, skruk said: vagtlæge? Eller kan det vente til i morgen? Z har 38 i feber, gylper meget og lidt pivende vejrtrækning, men virker ikke til at have svært ved at trække vejret . Han er fin vågen, når han er vågen Lidt sent, ved ikke hvad i gjorde, men tror jeg ville sige vagtlæge Noget med det små pus ikke har udviklet deres autoregulering o fuldt ud, og feber derfor er farligere for dem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Tusind tak for tankerne Storebror er syg med virus, så ikke så meget at gøre. Herman var det lidt værre med, så vi blev indlagt i nat og er stadig på sygehuset. Der er mistanke om rs-virus, lungebetændelse og bronkitis så vidt jeg ved. Han får saltvandsmaske hveranden time og har lige fået røntgenfotograferet lungerne. Vi håber vi snart må komme hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 2 minutes ago, lollerberg said: Tusind tak for tankerne Storebror er syg med virus, så ikke så meget at gøre. Herman var det lidt værre med, så vi blev indlagt i nat og er stadig på sygehuset. Der er mistanke om rs-virus, lungebetændelse og bronkitis så vidt jeg ved. Han får saltvandsmaske hveranden time og har lige fået røntgenfotograferet lungerne. Vi håber vi snart må komme hjem Hvor var det godt I kom afsted i går rigtig god bedring med dem begge, håber du og Herman snart kan komme hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 48 minutes ago, lollerberg said: Tusind tak for tankerne Storebror er syg med virus, så ikke så meget at gøre. Herman var det lidt værre med, så vi blev indlagt i nat og er stadig på sygehuset. Der er mistanke om rs-virus, lungebetændelse og bronkitis så vidt jeg ved. Han får saltvandsmaske hveranden time og har lige fået røntgenfotograferet lungerne. Vi håber vi snart må komme hjem Åhr, stakkels Herman! Og jer. Rigtig god bedring, og håber det er noget der hurtigt kan behandles. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 1 hour ago, lollerberg said: Tusind tak for tankerne Storebror er syg med virus, så ikke så meget at gøre. Herman var det lidt værre med, så vi blev indlagt i nat og er stadig på sygehuset. Der er mistanke om rs-virus, lungebetændelse og bronkitis så vidt jeg ved. Han får saltvandsmaske hveranden time og har lige fået røntgenfotograferet lungerne. Vi håber vi snart må komme hjem God bedring med ham Share this post Link to post Share on other sites