Posted February 13, 2017 12 hours ago, Lotte1987 said: Jeg tror der er noget i langtids ovnen min mave skaber sig i al fald på en meget mystisk måde og jeg koger on/off... hvornår kan man tidligst teste Nogle begynder ved 3+3 men jeg har aldrig kunne teste positiv før 3+5 Hvor langt i cyklus er du nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Lea er 8 uger i morgen - og jeg har bare alt for ondt i ryg og bækken igen Nu har jeg bestilt tid til Kranio sacral behandling til mig selv... må indrømme jeg bæver lidt fordi jeg er bange for nye ting, og selv om jeg kort har mødt behandleren og fået ham anbefalet syns jeg bare det er overvældende. Og dyrt! Men jeg har virkelig ikke "råd" til at gå og have så elendig ondt hvis det kan fixes, og det håber jeg virkelig det kan, jeg fornemmer at smerterne kommer fra noget som er "skævt" i mit bækken/lænden. En eller anden berolig mig lige og sig det blir godt? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 13 hours ago, Lotte1987 said: Jeg tror der er noget i langtids ovnen min mave skaber sig i al fald på en meget mystisk måde og jeg koger on/off... hvornår kan man tidligst teste Uh spændende Jeg "plejer" at ku teste 3+4 - 3+5 agtig med meget svag streg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 10 minutes ago, Saga74 said: Lea er 8 uger i morgen - og jeg har bare alt for ondt i ryg og bækken igen Nu har jeg bestilt tid til Kranio sacral behandling til mig selv... må indrømme jeg bæver lidt fordi jeg er bange for nye ting, og selv om jeg kort har mødt behandleren og fået ham anbefalet syns jeg bare det er overvældende. Og dyrt! Men jeg har virkelig ikke "råd" til at gå og have så elendig ondt hvis det kan fixes, og det håber jeg virkelig det kan, jeg fornemmer at smerterne kommer fra noget som er "skævt" i mit bækken/lænden. En eller anden berolig mig lige og sig det blir godt? Det BLIVER godt! det er en virkelig blid behandlingsform, jeg er sikker på det bliver godt for dig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 2 hours ago, Mrs-Rina said: Det BLIVER godt! det er en virkelig blid behandlingsform, jeg er sikker på det bliver godt for dig! Tak jeg ku så godt bruge at blive smertefri så det håber jeg virkelig. Det er som om de lange graviditets mdr stadig sidder i mit hoved når de kommer retur... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Just now, Saga74 said: Tak jeg ku så godt bruge at blive smertefri så det håber jeg virkelig. Det er som om de lange graviditets mdr stadig sidder i mit hoved når de kommer retur... Godt at du har fået en tid når du har så ondt jeg håber ikke der går længe før du skal afsted? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 19 minutes ago, Mrs-Rina said: Godt at du har fået en tid når du har så ondt jeg håber ikke der går længe før du skal afsted? Jeg ku få torsdag eftermiddag jeg har heldigvis ikke så ondt som da jeg var gravid og jeg må godt ta ipren til natten Tak for kram søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 6 hours ago, Helle 81 said: Nogle begynder ved 3+3 men jeg har aldrig kunne teste positiv før 3+5 Hvor langt i cyklus er du nu? Hmm vil tænke jeg i så fald er 2 -/+ er ikke så meget inde i at regne cyklus men ved da hvornår sidste mens og var Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Ville I ringe til vagtlægen hvis jeres barn havde 39,6 på panodil, var sløv og bare ville sove? Vi blev udskrevet i lørdags efter en slem omgang med dobbeltsidet lungebetændelse og rs-virus. Han var frisk på det tidspunkt og uden feber. Hans våde bleer er ikke imponerende. Umiddelbart ville jeg afvente og lige se an (han havde også feber igår) og tænke det er en slem forkølelse, men med vores forhistorie så bliver jeg virkelig i tvivl. Er jeg pyllermor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 12 minutes ago, lollerberg said: Ville I ringe til vagtlægen hvis jeres barn havde 39,6 på panodil, var sløv og bare ville sove? Vi blev udskrevet i lørdags efter en slem omgang med dobbeltsidet lungebetændelse og rs-virus. Han var frisk på det tidspunkt og uden feber. Hans våde bleer er ikke imponerende. Umiddelbart ville jeg afvente og lige se an (han havde også feber igår) og tænke det er en slem forkølelse, men med vores forhistorie så bliver jeg virkelig i tvivl. Er jeg pyllermor? Jeg ville ringe Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 11 minutes ago, lollerberg said: Ville I ringe til vagtlægen hvis jeres barn havde 39,6 på panodil, var sløv og bare ville sove? Vi blev udskrevet i lørdags efter en slem omgang med dobbeltsidet lungebetændelse og rs-virus. Han var frisk på det tidspunkt og uden feber. Hans våde bleer er ikke imponerende. Umiddelbart ville jeg afvente og lige se an (han havde også feber igår) og tænke det er en slem forkølelse, men med vores forhistorie så bliver jeg virkelig i tvivl. Er jeg pyllermor? 39,6 på Panodil? Og stadigvæk sløv og ugidelig? Så ville jeg også ringe Og ja jeg er måske også pyldret? Men et er sikkert heller en gang for meget end en for lidt! Og du kan jo sige det som det er til vagtlægen, at du er bekymret pga indlæggelsen og det sygdom og at du ikke bryder dig om feberen og sløvheden, så nu vil du lige høre. Så kan vagtlægen jo enten berolige i telefonen eller ved et besøg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 7 minutes ago, Stephi-moren said: 39,6 på Panodil? Og stadigvæk sløv og ugidelig? Så ville jeg også ringe Og ja jeg er måske også pyldret? Men et er sikkert heller en gang for meget end en for lidt! Og du kan jo sige det som det er til vagtlægen, at du er bekymret pga indlæggelsen og det sygdom og at du ikke bryder dig om feberen og sløvheden, så nu vil du lige høre. Så kan vagtlægen jo enten berolige i telefonen eller ved et besøg. ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 10 minutes ago, Stephi-moren said: 39,6 på Panodil? Og stadigvæk sløv og ugidelig? Så ville jeg også ringe Og ja jeg er måske også pyldret? Men et er sikkert heller en gang for meget end en for lidt! Og du kan jo sige det som det er til vagtlægen, at du er bekymret pga indlæggelsen og det sygdom og at du ikke bryder dig om feberen og sløvheden, så nu vil du lige høre. Så kan vagtlægen jo enten berolige i telefonen eller ved et besøg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Nogle der ved hvor man kan finde gamle beviser fra sin uddannelse(skal bruge mit grundforløbsbevis fra mekanikeruddannelsen, nemlig)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 22 minutes ago, MariaPiesen said: Nogle der ved hvor man kan finde gamle beviser fra sin uddannelse(skal bruge mit grundforløbsbevis fra mekanikeruddannelsen, nemlig)? Kontakte skolen evt? Ellers tror jeg måske de ligger på elevplan? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Jeg ringede og vi er nu på vej til vagtlægen. Da hun hørte om forhistorien var hun ikke i tvivl om at han lige skal tjekkes. Vil I ikke alle sammen være søde at krydse for at det er en uskadelig forkølelse og at vi bliver sendt hjem igen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 11 minutes ago, Girl Next Door said: Kontakte skolen evt? Ellers tror jeg måske de ligger på elevplan? Problemer er når jeg kommer på elevplan, kommer jeg ind som ansat nu, da jeg er ansat på EUC nord Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 20 minutes ago, lollerberg said: Jeg ringede og vi er nu på vej til vagtlægen. Da hun hørte om forhistorien var hun ikke i tvivl om at han lige skal tjekkes. Vil I ikke alle sammen være søde at krydse for at det er en uskadelig forkølelse og at vi bliver sendt hjem igen? Godt du fik ringet og I får ham tjekket jeg krydser alt hvad jeg kan Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 27 minutes ago, lollerberg said: Jeg ringede og vi er nu på vej til vagtlægen. Da hun hørte om forhistorien var hun ikke i tvivl om at han lige skal tjekkes. Vil I ikke alle sammen være søde at krydse for at det er en uskadelig forkølelse og at vi bliver sendt hjem igen? Godt at I fik ringet! Jeg krydser for jer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 30 minutes ago, lollerberg said: Jeg ringede og vi er nu på vej til vagtlægen. Da hun hørte om forhistorien var hun ikke i tvivl om at han lige skal tjekkes. Vil I ikke alle sammen være søde at krydse for at det er en uskadelig forkølelse og at vi bliver sendt hjem igen? Håber på helt harmløs forkølelse Men better safe than sorry Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 30 minutes ago, MariaPiesen said: Problemer er når jeg kommer på elevplan, kommer jeg ind som ansat nu, da jeg er ansat på EUC nord Så ring til uddannelsesstedet Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 16 minutes ago, Katrinemus said: Godt du fik ringet og I får ham tjekket jeg krydser alt hvad jeg kan Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 1 hour ago, lollerberg said: Jeg ringede og vi er nu på vej til vagtlægen. Da hun hørte om forhistorien var hun ikke i tvivl om at han lige skal tjekkes. Vil I ikke alle sammen være søde at krydse for at det er en uskadelig forkølelse og at vi bliver sendt hjem igen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Hvis jeg blokerer en person på Facebook, kan den person så se hvad jeg slår op/kommenterer på i en gruppe som vi begge er medlem af? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 2 minutes ago, lpd said: Hvis jeg blokerer en person på Facebook, kan den person så se hvad jeg slår op/kommenterer på i en gruppe som vi begge er medlem af? Nej, ikke sådan som jeg har forstået det i hvert fald. Share this post Link to post Share on other sites