SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

4 hours ago, Alina89 said:

 

Jeg har slet ikke set hvad det koster :blush bsre tænkt at vi mega-trænger til sådan en tur ;) 

John Mayer er også noget af det første musik vi kunne enedes om. Jeg ved min mand ville elske det! Hvis arbejdet tillader det tror jeg altså vi gør det :yay

Kan du få det til at virke?! Jeg kan logge ind, men den siger arrangementet ikke er tilgængeligt. Irriterende! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Susanne said:

Kan du få det til at virke?! Jeg kan logge ind, men den siger arrangementet ikke er tilgængeligt. Irriterende! <_<

Nå. Så virkede det. Jeg havde to billetter. Blev grådig efter bedre og nu har jeg ikke nogen :prik:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Susanne said:

 Kan du få det til at virke?! Jeg kan logge ind, men den siger arrangementet ikke er tilgængeligt. Irriterende! <_<

 

Jeg har lige prøvet. Gik ind fra Coops hjemmeside, kunne heller ikke fra mail.. Men 1500kr :blink troede det var liiiidt billigere :( de må blive hvis vi får almindelige billetter mandag.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Alina89 said:

 

Jeg har lige prøvet. Gik ind fra Coops hjemmeside, kunne heller ikke fra mail.. Men 1500kr :blink troede det var liiiidt billigere :( de må blive hvis vi får almindelige billetter mandag.. 

Det er de dyreste. Billetterne koster 395-695 kr stykket. Du skal ikke vælge det der vip-noget. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Susanne said:

Nå. Så virkede det. Jeg havde to billetter. Blev grådig efter bedre og nu har jeg ikke nogen :prik:(

Nå, så lykkedes det. Nogen med reserverede billetter må have fortrudt. Så fik 2 - godt nok en kategori dårligere end planlagt, men så er de 200 kr da sparet :rolleyes

Og faktisk har vi jo heller ikke børnepasning på plads :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, J og D said:

 

Tusind tak for dit gode og uddybende svar! :kram2 

 

Sikke noget møg at du har fået det! Er du så langt henne, at du er ovre den mest "kritiske" periode? 

 

Jeg fik taget blodprøve i morges, og den kan jeg så få svar på mandag/tirsdag. Men jeg tvivler lidt på, om der vil blive gjort noget hvis jeg og baby bliver ramt, når jeg ikke er længere henne :unsure lægen var godt nok noget kold og ligeglad da jeg talte med ham :unsure 

 Ja jeg er ovre den mest kritiske periode men der er stadig en risiko.

 

Husk at selvom du har lussingesyge og dit barn smittes så er det ikke ens betydende med at dit barn får problemer.  Hvis den er positiv så skal du henvises til ultralydsscanninger hver uge. Men det er ikke sikkert at dit barn får problemer. Så tro ikke at dit barn er døende bare fordi din læge er en idiot.  Den har jeg også en af og troede virkelig at jeg var på røven i weekenden men efter mange diskussioner og spørgsmål er jeg nu mere rolig.  Undrer mig over at lægerne ikke blot kan sige dette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til forår!!! 

 

Se lige verdens kedeligste vejrudsigt :rolleyes 

 

IMG_3323.PNG

 

Mon man snart skal til at fylde huset med blomster for at give lidt kulør på hverdagen indtil.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, TroldeMor said:

Glæder mig til forår!!! 

 

Se lige verdens kedeligste vejrudsigt :rolleyes 

 

IMG_3323.PNG

 

Mon man snart skal til at fylde huset med blomster for at give lidt kulør på hverdagen indtil.....

 

Man skal ikke kigge vejrudsigt på den her årstid! Man skal leve i håbet om en enkel solstribe :7himmel som vi faktisk har i dag :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Man skal ikke kigge vejrudsigt på den her årstid! Man skal leve i håbet om en enkel solstribe :7himmel som vi faktisk har i dag :loveshower 

 

Snyd :P nyd den lidt for mig ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Snyd :P nyd den lidt for mig ;) 

 

Det skal jeg gøre :kiss det er mega lækkert ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Susanne said:

Det er de dyreste. Billetterne koster 395-695 kr stykket. Du skal ikke vælge det der vip-noget. 

 

 

Tak!!! For filan - man kunne ikke se der hele på mobil ;) nu endte vi en kategori bedre end planlagt.. Men pyt :lol det er også siddepladser og er jeg nu gravid er det sgu nok bedst. Min mand gik just og lyttede til John Mayer da jeg kom

hjem. Faldt vist i go jord :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Alina89 said:

 

Tak!!! For filan - man kunne ikke se der hele på mobil ;) nu endte vi en kategori bedre end planlagt.. Men pyt :lol det er også siddepladser og er jeg nu gravid er det sgu nok bedst. Min mand gik just og lyttede til John Mayer da jeg kom

hjem. Faldt vist i go jord :yay 

Sådan! :glad

Så I endte i blå kategori til 695? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Susanne said:

Sådan! :glad

Så I endte i blå kategori til 695? ;)

Jep.. men i Herning ;) hvad har i købt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, Alina89 said:

Jep.. men i Herning ;) hvad har i købt??

Jeg ville have haft grøn til 595 (og havde dem! :prik), men endte med at måtte nøjes med turkis til 495. På Amager. Jeg ville ikke købe de blå, når vi også skal til Coldplay 6 uger efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik billetter til Ed Sheeran :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Stephi-moren said:

 

Man skal ikke kigge vejrudsigt på den her årstid! Man skal leve i håbet om en enkel solstribe :7himmel som vi faktisk har i dag :loveshower 

 

Det har du ret i :kiss men var kommet til at kigge på DMI for nogle dage siden, hvor de netop lovede masser af sol i dag.... så skulle lige ind og se hvor det blev af, for det var GRÅT udenfor mit vindue. Og så var der den der nedslående udsigt :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Susanne said:

Jeg ville have haft grøn til 595 (og havde dem! :prik), men endte med at måtte nøjes med turkis til 495. På Amager. Jeg ville ikke købe de blå, når vi også skal til Coldplay 6 uger efter ;)

Det giver mening ;) 

men øjs jeg glæder mig :) vi er lige blevet enige om vi sgu uddelegerer ungen og napper et hotelværelse i Herning efterfølgende. Det er sikkert mega dyrt, men vi fortjener det :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Alina89 said:

Det giver mening ;) 

men øjs jeg glæder mig :) vi er lige blevet enige om vi sgu uddelegerer ungen og napper et hotelværelse i Herning efterfølgende. Det er sikkert mega dyrt, men vi fortjener det :yay 

Det gør I helt sikkert! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bare sådan uden videre skifte ørelæge midt i et forløb? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

Kan man bare sådan uden videre skifte ørelæge midt i et forløb? 

Ja, det kender jeg flere der har gjort. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Stephi-moren said:

Kan man bare sådan uden videre skifte ørelæge midt i et forløb? 

Ja det kan man - vi gjorde det :)

Der er to ørelæger i "vores" ørelægepraksis. Den ene startede vi ud ved. Både min mand og jeg brød os virkelig ikke om ham og hele hans fremtoning og håndtering af J. 

Da vi bestilte tid en morgen J havde MØB igen, bad vi derfor om den anden. Ingen problemer overhovedet! Sekretæren sagde bare "ok,  jeg ændrer kliniklægen, vi ses kl 11" :) 

Det står altid en frit for at vælge/fravælge læger pga kemi eller andet. I skal være trygge :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, louisevibe said:

Ja, det kender jeg flere der har gjort. 

 

5 minutes ago, Alina89 said:

Ja det kan man - vi gjorde det :)

Der er to ørelæger i "vores" ørelægepraksis. Den ene startede vi ud ved. Både min mand og jeg brød os virkelig ikke om ham og hele hans fremtoning og håndtering af J. 

Da vi bestilte tid en morgen J havde MØB igen, bad vi derfor om den anden. Ingen problemer overhovedet! Sekretæren sagde bare "ok,  jeg ændrer kliniklægen, vi ses kl 11" :) 

Det står altid en frit for at vælge/fravælge læger pga kemi eller andet. I skal være trygge :kiss 

 

Tak piger :kiss Jeg har ringet og fået en ny tid ved en anden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er det normalt rundt omkring at ens børn skal i gæstepleje i tide og utide ?

Niklas har gået i dp siden 1. November....Hans dp mor har haft 2 sygedage i november...enkelte fridage tror måske 3 gange i december/januar....og nu syg igår og idag og stadig os mandag har vi fået at vide....nå men Tobias' nuværende dp har haft to sygedage i januar....og den tidligere dp har været sygemeldt fra oktober og forventes tilbage til marts...og ja kunne blive ved og ved....Sys bare de er mega ustabile generelt...

Nå men sådan er det og kan ikke gøre en dyt ved det...:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, girly1988 said:

Hmm er det normalt rundt omkring at ens børn skal i gæstepleje i tide og utide ?

Niklas har gået i dp siden 1. November....Hans dp mor har haft 2 sygedage i november...enkelte fridage tror måske 3 gange i december/januar....og nu syg igår og idag og stadig os mandag har vi fået at vide....nå men Tobias' nuværende dp har haft to sygedage i januar....og den tidligere dp har været sygemeldt fra oktober og forventes tilbage til marts...og ja kunne blive ved og ved....Sys bare de er mega ustabile generelt...

Nå men sådan er det og kan ikke gøre en dyt ved det...:whistling

Det er meget forskelligt. Silke Elia' Dp har ikke haft en sygedag i 7 år ;) Feriedagene fik vi i god tid, så der havde vi altid selv haft fri eller haft mormor ned og passe. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, girly1988 said:

Hmm er det normalt rundt omkring at ens børn skal i gæstepleje i tide og utide ?

Niklas har gået i dp siden 1. November....Hans dp mor har haft 2 sygedage i november...enkelte fridage tror måske 3 gange i december/januar....og nu syg igår og idag og stadig os mandag har vi fået at vide....nå men Tobias' nuværende dp har haft to sygedage i januar....og den tidligere dp har været sygemeldt fra oktober og forventes tilbage til marts...og ja kunne blive ved og ved....Sys bare de er mega ustabile generelt...

Nå men sådan er det og kan ikke gøre en dyt ved det...:whistling

Tja Mie var vel 7-8 forskellige steder i løbet af de første 15 måneder i dagpleje :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER