SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Årh :sandie

Næste gang vi skal på date må det være på fellini til carbonara!

Yeah!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, hvor kunne jeg godt spise engang cabonara lige nu :sandie

Det fik vi til aften ;) :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mulige (store) ændringer i mandens arbejdsforhold i sigte = mulige (store) ændringer for mine arbejdsforhold i sigte!

Hvis han får hvad han håber/forventer er det ikke bare en nødvendighed, men også økonomisk muligt, at jeg skal gå betydeligt ned i tid, for at få tingene til at hænge sammen med hjem og børn.

Det er altså lidt spændende :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har engelsk Netflix, kan man så ændre indstillinger, så den husker at være på dansk? :chin: Det er lidt irriterende at skifte det mellem hvert enkelt afsnit af As tegnefilm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede slet ikke at man kunne have engelsk(amerikansk?) Netflix mere :O hvordan har i gjort så i stadig kan have det? Jeg saaaaaavner at have det, for der er virkelig begrænset udvalg på det danske Netflix :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mulige (store) ændringer i mandens arbejdsforhold i sigte = mulige (store) ændringer for mine arbejdsforhold i sigte!

Hvis han får hvad han håber/forventer er det ikke bare en nødvendighed, men også økonomisk muligt, at jeg skal gå betydeligt ned i tid, for at få tingene til at hænge sammen med hjem og børn.

Det er altså lidt spændende :o

:o

Hvornår ved du besked?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede slet ikke at man kunne have engelsk(amerikansk?) Netflix mere :O hvordan har i gjort så i stadig kan have det? Jeg saaaaaavner at have det, for der er virkelig begrænset udvalg på det danske Netflix :rolleyes

Åh, jeg kan simpelthen ikke huske det :( Men prøv at Google det, for der har ligget guides på nettet på et tidspunkt i hvert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den her på facebook, og jeg synes virkelig det er humor :D

Først grinte jeg lidt for mig selv, og tænkte "nåh ja, det er da meget sjovt". Da jeg så fik Jacob til at sige det højt, var jeg simpelthen FÆRDIG af grin :D

 

https://www.facebook.com/andershemmingsendk/photos/a.287411578114440.1073741828.287276514794613/537165853139010/?type=3&theater

("Sig lige kød, påske og perler på engelsk, og lidt hurtigt efter hinanden")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg så den her på facebook, og jeg synes virkelig det er humor :D

Først grinte jeg lidt for mig selv, og tænkte "nåh ja, det er da meget sjovt". Da jeg så fik Jacob til at sige det højt, var jeg simpelthen FÆRDIG af grin :D

https://www.facebook.com/andershemmingsendk/photos/a.287411578114440.1073741828.287276514794613/537165853139010/?type=3&theater

("Sig lige kød, påske og perler på engelsk, og lidt hurtigt efter hinanden")

Dét er sjovt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi havde det også indtil for et par måneder siden, men så lavede Netflix nogle opdateringer og noget blokerings værk som gør at man ikke længere kan se udenlandsk Netflix fra Danmark :unsure min mand har prøvet nærmest alt, for at komme udenom den der blokering, men det er ikke lykkes :(

Vi har også prøvet alt herhjemme, men uden held. :(

Vi havde ellers unblock-us, som lovede at de kunne omgå Netflix - men pludselig kunne de ikke alligevel <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Hvornår ved du besked?

Det vides ikke med sikkerhed, men vi regner med endeligt svar inden årets udgang - nok også før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg synes ikke det er særlig rart også fordi hans datter bor 2 huse væk. Hun er vores nabos nabo og sælgeren kommer her rimelig tit. Men altså vi har forsøgt at være søde og imødekommende og har pænt spurgt om forlig uden om advokat. Så jeg håber også de kan holde det i nogenlunde tone. Men de har ikke været særlig søde ved vores nabo, som ingengang har bedt om penge, men på en eller anden måde har de fået det til, at det hele er hendes skyld.

Sådan en klaphat. I og naboen må spise en schnitzel sammen når i har vundet det hele ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en klaphat. I og naboen må spise en schnitzel sammen når i har vundet det hele ^_^

Hehe det må vi gøre, men naboen flytter til Mexico i 3 år om nogen mdr. Så vi må se om vi når det. Ellers så kan vi fejre når de kommer hjem. Vi har talt om at lave en god middag når terrasserne står færdige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også unblock-us, og min mand glemmer hele tiden at opsige det, så vi betaler stadig til det selvom det ikke virker :rolleyes

Det er bare så irriterende at det ikke virker, og det tager en evighed før nye sæsoner af serier kommer til dansk Netflix. Og mange serier er slet ikke på det danske Netflix!

Jeg kender nogle sider på nettet, hvor man kan se de helt nye afsnit af serier, men kvaliteten er bare så dårlig at det ikke kan betale sig <_<

Vi har opsagt Netflix og bruger hulu i stedet, selvom det også kræver en masse besvær. Netflix Tyskland har endnu mindre udvalg end den danske.

Vi havde først hidemyass men det virkede slet ikke med den nye blokering. Så skiftede vi til getflix hvor det virkede i starten, men nu ikke længere. Getflix virker så fint til hulu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også unblock-us, og min mand glemmer hele tiden at opsige det, så vi betaler stadig til det selvom det ikke virker :rolleyes

Det er bare så irriterende at det ikke virker, og det tager en evighed før nye sæsoner af serier kommer til dansk Netflix. Og mange serier er slet ikke på det danske Netflix!

Jeg kender nogle sider på nettet, hvor man kan se de helt nye afsnit af serier, men kvaliteten er bare så dårlig at det ikke kan betale sig <_<

Jeg havde betalt et år forud i januar - hurra, eller noget. <_<

Udover den dårlige kvalitet, så er jeg principielt modstander af ulovlig streaming. :blush

Jeg vil med glæde betale, men synes det er SÅ slapt, at der ikke er bedre udvalg i nogle lande.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet at få hulu til at virke herhjemme, men det lykkes slet ikke. Men måske skulle jeg få manden til at prøve igen.

Er der gode serier på hulu?

Den er ok, nogle afsnit forsvinder dog hurtigt. Det irriterer mig.

Til gengæld kommer de nye afsnit hurtigt på hulu ved mange serier.

Mange af de serier jeg fulgte med i på Netflix ligger der, plus lidt flere.

Der er til gengæld færre film, udvalget er ok, men bedre med serier.

Hulu kræver en amerikansk adr. Man kan finde nogle work arounds på nettet. Du må spørge hvis I har brug for hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Just married :p

Tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just married :p

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Just married :p

:loveshower Tillykke! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just married :p

Tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just married :p

Tillykke :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg bliver SÅ træt i morgen! Men skønt at være ude med min mand til en god fest :D (alkoholfri og med Nohr, men altså fest alligevel!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER